קייטנת גלישה לכל גיל

קייטנת גלישה

הקיץ מזמין אותנו למצוא תעסוקה מיוחדת לילדים, שיוצאים מהמסגרות היומיות שלהם, ומוצאים את עצמם עם הרבה מאוד זמן פנוי בידיים. אנחנו, שלא זוכים לחופש גדול מהלימודים, אלא ממשיכים לעבוד כרגיל, מחפשים לרוב קייטנה מתאימה לילדים שלנו.

בהתאם לגיל, לאופי ולתחביבים, תוכלו להתאים את הקייטנה המתאימה ביותר לילד שלכם. לעיתים המיקום יהיה מאתגר, ולפעמים יהיה ממש פשוט וקרוב לבית, אך לא משנה מה אופי הקייטנה, הילד צריך לשמוח ללכת לשם, ומכאן שחייב להיות בה משהו כייפי, מזמין ומיוחד.

קייטנת גלישה היא בחירה מיוחדת, המתאימה לבנים ולבנות כאחד, ומאפשרת לילד שלכם לקבל מתנות ייחודיות רבות שלא מגיעות מקייטנות אחרות.

קייטנת גלישה – יתרונות ייחודיים

קייטנה ללימוד גלישה מאפשרת לילד שלכם לפגוש את עצמו במרחב מיוחד, הים, מרחב שפותח את החושים, ומעורר את הגוף ואת הנפש. האנרגיה האינסופית שלו יכולה למצוא פורקן, ובמקביל הוא ילמד כיצד לנתב אותה לפעילות מאוד מסוימת, מרגשת, מחזקת ובריאה.

קייטנת גלישה מפגישה את הילד שלכם יום אחרי יום אם הצורך להתרכז, להתחזק וללמוד, ומובילה אותו, דרך הנאה צרופה והתרגשות גדולה, להתפתחות פיסית ושכלית. קייטנות המלמדות גלישה מלמדות, בעצם, מיומנויות לחיים, ומאפשרות לילד שלכם לפתח ערכים ויכולות חשובים.

ביטחון עצמי, יציבות, החלטיות, פתרון בעיות, התמודדות עם חששות ופחדים, והתחושה המופלאה של הניצחון כשהוא תופס גל, וגולש עליו, כל אלו הם חלק אינטגראלי מחוויה של קייטנה שבליבה הגלישה, ספורט ייחודי וכובש.

הפעילות הנוספת

ברמת הפעילות, קייטנת גלישה היא הרבה מעבר לזינוק לים עם הגלשן, והלמידה מתחילה במשחקים הקשורים לים. ההכרות עם הים, הסכנות, האתגרים, והשמחה והמשחק שבו מגלה לילד שלכם אספקטים רבים, ומלמדת אותו לפגוש את הים בצורה הבטוחה ביותר, עם ידע שלרוב גם להורים עצמם אין.

לשלוח את הילד שלכם לקייטנה שבמרכזה הגלישה, היא לשלוח אותו למסע חניכה בו הוא יגלה ויחשוף בפני עצמו את הכוחות הפנימיים שלו ואת היכולות שלו, בו בזמן שהוא מגלה את סודותיו של הים הגדול, ואת הקסם שובה הלב של הגלישה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קריקטוריסט לאירועים
בשנים האחרונות בתכנון האירוע מחפשים בני המשפחה תיאום גימיק מעניין, כדי ליצור אירוע יוצא דופן שייזכר...
קרא עוד »
יונ 08, 2020
אירועים/בר, בת מצווה/אירועי חברה
אירועים לבר מצווה או בת המצווה, יכולים להיות גם בצורה אחרת ממה שהכרנו עד היום ולא נהיה חייבים להישאר...
קרא עוד »
ינו 09, 2020
מאפרת לאירועים – קחו המלצות מחברים
ישנן דרכים שונות כיצד לבחור בעלי מקצוע בכל תחום שהוא. לא משנה אם מדובר בתחום שקשור לעבודות בבית או...
קרא עוד »
נוב 18, 2018