מה ההבדל בין בר מסורתי לבר אקטיבי לאירועים?

אם יש משהו שלא חוסכים עליו בחתונה הוא כמובן האלכוהול. כאשר מגיעים לחתונה, ישנם לבטים גדולים לבין בר מסורתי לבין בר אקטיבי לאירועים. אז מה בעצם ההבדל ביניהם? 

ישראלים אוהבים לחגוג ולהרים את האווירה, ואם נחשוב על כל החתונות שהיינו בהן בחיינו, אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר עבורנו הוא כמובן הבר, איכות האלכוהול ואיכות השירות. חתונה היא אירוע גדול, משמעותי ומרגש בחיינו, אירוע שמתכננים חודשים ארוכים מראש ויושבים על כל הפרטים באופן מדוקדק.
האלכוהול אחראי במידה רבה על השמחה והחגיגה של המוזמנים לאירוע, וגורם לכולם להרגיש משוחררים ולרקוד בחופשיות על רחבת הריקודים.


עולם האלכוהול בחתונות ואירועים כבר מזמן לא מסתכם בצ'ייסרים, בירות ויין. הוא התפתח עם השנים לקוקטיילים צבעוניים וייחודיים, שייקים אלכוהוליים ושיפודי פירות, לצד הבירות, היינות והצ'ייסרים המוכרים לנו.
בר מסורתי הוא הבר שאנחנו מכירים מרוב החתונות בהן היינו בחיינו, והוא ממוקם לרוב על יד שולחנות האוכל או על יד הכניסה, ושם הברמנים מגישים לאורחים את המשקאות בהם הם חפצים.


בר אקטיבי לעומת זאת, נמצא ממש בין החוגגים, ועבודתם של הברמנים נמצאת במרכזה של רחבת הריקודים. הברמנים מסתובבים בין החוגגים, ודואגים שכולם שותים וחוגגים כראוי. זהו יתרון עבור בר אקטיבי לאירועים, מכיוון שהוא מאפשר לחוגגים לא להפסיק לרקוד, ומביא את האלכוהול עד אליהם, ולאורך כל האירוע.
יתרון נוסף לבר אקטיבי הוא שהוא מאפשר חוויה שונה עבור החוגגים, וזה מאפשר לצוות הבר להביא את האווירה והשמחה הישר לרחבת הריקודים.
זהו גם גימיק נחמד שמספק לחוגגים חוויית שתייה שונה, ולחלוטין שובר את השגרה מחתונות קודמות שאנחנו מכירים.

בבואנו לבחור את שירותי הבר עבור החתונה שלנו, אל לנו להתפשר על איכות האלכוהול, וכאשר מדובר בבר אקטיבי לאירועים נוסף נדבך בדמות השירות. בחתונות אנחנו באים על מנת לשתות, לרקוד, ולשמוח, לא בכדי כבר בספר תהילים כתוב: "יין ישמח לבב אנוש", ועלינו לבחור את שירותי הבר האקטיבי לאירועים שגם מגישים אלכוהול איכותי וגם ניחן בצוות שיודע להרים את האווירה. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחליקי שיער – מתנה מושלמת לחג החנוכה
אתם מתלבטים מה לקנות לבת שלכם לכבוד חג החנוכה? לאחרונה כל מה שקשור בשיער שלה מטריד אותה והיא מתעסקת לא...
קרא עוד »
נוב 23, 2021
5 סיבות לקחת מארגן לחתונה
ארגון והפקת חתונות הפכו בשנים האחרונות לעסק מתיש ביותר. מכל האנשים, לרוב המטלה הקשה הזו מוטלת על בני...
קרא עוד »
ספט 15, 2014
גני שרונים – דיור מוגן בקטע אחר
אם אתם מחפשים היום את הדיור המוגן שיתאים בצורה הטובה ביותר להורים שלכם, אז אין ספק שאתם מרגישים...
קרא עוד »
יונ 21, 2014