עלויות של שולחן שוק

אפשר לראות כי מחיר של שולחן שוק יכול לנוע על גבי טווח רחב למדי והוא יהיה תלוי במאכלים אשר יוגשו על השולחן, בין אם מדובר על בשרים ובין אם מתוקים, וזאת לצד כמות האורחים להם מיועד שולחן השוק. כך למשל, במידה והצפי הוא 20 אורחים ומדובר בשולחן בשרים, אזי תצטרכו לשלם בין 1000 ל 2000 שקלים פחות או יותר.

 

מהי כמות האורחים באירוע?

אחד הפרמטרים העיקריים שיקבעו את המחיר יהיה כמות האורחים עבורם מיוחד שולחן שוק שצפוי להיות באירוע. אם תדעו בדיוק כמה אנשים אמור לספק השולחן אזי תוכלו לפנות אל מספר חברות שונות ולקבל הצעות מחיר מדויקות וכאלה שתוכלו להשוות ביניהן.

 

איכות הבשרים והמאכלים בשולחן

אספקט נוסף אשר ישפיע על מחיר שולחן שוק יהיה איכות הבשרים או המתוקים שתבחרו לשלב בשולחן השוק. לאור זאת יהיה רצוי לבקש הצעת מחיר בכל הנוגע לסוגים שונים של בשרים או מתוקים שיהיה ניתן לשלב וזאת כדי שתוכלו לבחור באופציה שהכי תתאים לכם מבחינה תקציבית בסופו של דבר. זו תהיה הדרך שלכם להפוך את שולחן השוק לכזה שתואם את קהל האורחים שלכם ובו בזמן מתאים מבחינה תקציבית.

 

בצעו השוואת מחירים בין שולחנות שוק

אם תרצו לשלב באירוע של שולחן שוק במחיר המשתלם ביותר, דעו לכם כי יהיה מומלץ לבחור הצעות של מספר חברות קייטרינג שונות אשר מתעסקות בהכנה של שולחנות כאלה. כך תוכלו להשיג את ההצעה המשתלמת ביותר ולהיות בטוחים כי אתם מקבלים החלטה מושכלת וכזו שתבטיח את שביעות רצונם של כל האורחים באירוע. אז בצעו תכנון מקדים ואל תתפשרו על האירוע שלכם. שולחן השוק יוכל לעשות שינוי גדול ויהיה שווה כל שקל!

 

למידע נוסף והצעת מחיר פנו אליונ – http://www.tablez.co.il/.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זו שמלת כלה בוהו והאם כדאי לך לבחור שמלה כזאת?
האופנה, ממש כמו ההיסטוריה, חוזרת על עצמה כל כמה שנים. לכן זה לא מפתיע שבשנים האחרונות אנחנו רואים לא...
קרא עוד »
ספט 15, 2020
טרנדים חמים לאירועים
רוצים להוסיף אווירה טרופית, צבעונית וייחודית לאירוע שלכם ? אין כל צל של ספק כי מתוך המגוון הרחב של...
קרא עוד »
מרץ 24, 2019
עגילים לכלה עם פנינה – קלאסי או מיושן?
אומרים שיהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה. אז אומרים. בזמן שהיהלומים מעניקים נצנוץ למרחק רב,...
קרא עוד »
ינו 31, 2021