מה נחשב מתנה לחתנים – שהיא באמת מכובדת

מה נחשב מתנה לחתנים

אחת האופציות המוצלחות ביותר של מתנה לחתנים, היא לרכוש עבורם סדרה של ספרי קודש. זוהי מתנה מכובדת וחשובה אשר תלוה כל אחד מהם לאורך שנים רבות והם תמיד יזכרו שקיבלו את המתנה לכבוד אירוע האירוסין המרגש.

מתנה מכובדת עבור החתן 

מבין כל המתנות שמוצעות עבור החתנים, האפשרות הנכונה ביותר שהיא גם אהובה על החתנים והם גם שמחים לקבל אותה, היא ספרי קודש הקיימים במגוון הוצאות ספרים בארץ.

מתנה לחתנים היא סדרה של תלמוד בבלי, טור שולחן ערוך משולב, משניות זכר חנוך, שולחן ערוך הבהיר, רמב"ם פרנקל, ש"ס וילנא חדש או אפשרויות אחרות.

החתנים נהנים לקבל את המתנה היפה שמגיעה בדואר או באמצעות שליח, מעיינים בספרים החדשים והיפהפיים ולאחר מכן מניחים אותם בארונית הספרים.

כאשר מתקבלת מתנה לחתנים שהיא שימושית, כל אחד מהם מוציא מדי פעם את אחד הספרים וקורא בו כדי להבין את הסוגייה ומה עומד מאחוריה. 

בחירה של מתנה לחתנים 

אדם שמעניק מתנה כלשהי מעוניין שמקבל המתנה ישמח מאד לקבל אותה. לכן כדאי לברר באופן אלגנטי אם יש לאדם זה סדרה זו או אחרת של ספרי קודש ובהתאם לכך להזמין את הסדרה שהוא מעוניין בה, כיוון שמדובר בנושאים מאד מרתקים ולוודא שאין לו סדרה זו כבר בביתו.

שיטת משלוח לחתנים עד לביתם או עד הישיבה על פי רצונו של השולח היא נוחה מאד ולאחר התשלום המאובטח אורזים את מתנה לחתנים ושולחים אותה באמצעות שליח למיקום הנדרש. 

שביעות רצון מהמתנה 

כאשר מדובר במתנה שהיא בעלת ערך מוסף, מקבל המתנה ייהנה ממנה מאד. בכל פעם שהוא ישלוף את אחד הספרים הוא יזכור את נותן המתנה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום בוק בת מצווה באזור המרכז
פעם האירוע של חגיגות בת המצווה היה אירוע צנוע שקרוב יותר אל יום הולדת בקרב בני המשפחה מאשר אירוע...
קרא עוד »
מאי 30, 2018
הולוגרמה לאירועים – דרך טובה לייצר אירוע ברמה אחרת
כשאנחנו עורכים אירוע, פרטי או אחר, יש לנו מטרה לייצר עניין, לעורר חוויה ייחודית, אירוע שקהל האורחים...
קרא עוד »
אוג 24, 2021
מתכון לעוגת גבינה בחושה
עוגת גבינה בחושה זו עוגה נהדרת. היא מתאימה לחג השבועות, יכולה להיות עוגה שנשלחת כמחווה למישהו יקר לנו,...
קרא עוד »
פבר 10, 2021