כך תהפכי את התינוקת שלך לברבי מהממת

אביזרים לשיער - קיוטי פאי

נולדה לך תינוקות לא מזמן וזו התינוקות הראשונה שלך? אם כך, את בוודאי מתרגשת מהמעמד ורוצה לעשות הכל שהילדה שלך תהיה מאושרת. מעבר לדברים האלה, כמובן בתוא אמא את תרצי לפנק את הילדה עם בגדים חדשים, אביזרים ובאופן כללי לטפל לה את הלוק כמו שמגיע לה…

אם יש משהו שכדאי להשקיע בו זה ביצירת החוויה של הבת שלך בעולם, וזו הסיבה הראשונה שבגללה כדאי לך להשקיע בהופעה החיצונית שלה. זה אולי נשמע שטחי, אבל מחקרים הוכיחו כי תינוקות אשר טיפחו אותם והשקיעו במראה החיצוני שלהם (לא בהגזמה, כן?) גדלו להיות ילדים מאושרים יותר.

קיוטי פאי – חנות מדליקה שכדאי להכיר

קיוטי פאי הינו אתר חדש שהושק ממש לאחרונה (יוני 2015) ומציע שלל אביזרי שיער מדליקים לתינוקות וילדות קטנות. כל האביזרים באתר מיוצרים בעבודת יד, מחומרי גלם משובחים שנקנו בארה"ב ובאירופה, וכמובן בהרבה אהבה.

החנות התחילה לגמרי ממקום פרקטי, כאשר אמא של אמה, ה"פרזנטורית" של המותג, חיפשה פתרון נוח ומעשי לאיסוף השיער של הבת שלה. לאחר זמן קצר נולד המותג ועימו ליין של עשרות מוצרים מדליקים לשיער שהם גם פרקטיים מאד וגם מהממים במראה שלהם.

בין היתר, ניתן למצוא באתר: סרטים לשיער, סיכות, גומיות ועוד שלל אביזרים מדליקים.

טעימה קטנה מהמוצרים באתר:

כאמור, באתר קיוטי פאי ניתן לקנות סיכות לשיער לתינוקות, סרטים לשיער ועוד הרבה פריטים קטנים שיכולים להשפיע בגדול, אז למה את מחכה? כל דבר כזה יוכל להפוך את הבת שלך לעוד יותר עדינה, יפה ומקסימה בעיני העולם, מה שאומר שבסופו של דבר זו גם תהייה דעתה שלה על עצמה. כדאי לשים לב איזה סוג של אביזרים את קונה לבת שלך כי אם יש דבר שחשוב זו האיכות שלהם. בין אם מדובר על גומיות, סרטים או כל דבר אחר האיכות חשוב כי רק מוצרים איכותיים לא יכאיבו לה וגם יחזיקו מעמד לזמן רב.

האם משתלם לקנות באינטרנט?

קנייה באינטרנט הפכה בשנים האחרונות להיות האופציה המועדפת על רבים, וגם לך כדאי לנסות זאת. בקנייה מקוונת את היא זו שבוחרת את שעת הרכישה ואת המקום שממנו תרכשי את המוצרים השונים לבת שלך, מה שאומר שהנוחות כאן היא ללא תחרות.

אם את מתעדת ללכת לאירוע כזה או אחר, ורוצה לקחת את הבת שלך איתך – אין דבר יותר מתאים מאביזרי קיוטי פאי כדי לתת לך מראה מושלם של נסיכה!

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך למצוא את כל גני האירועים במקום אחד?
אם אתם מחפשים גן אירועים יוקרתי ואיכותי בו תוכלו לקיים את האירוע שלכם, הגעתם אל המקום הנכון. אין ספק...
קרא עוד »
יונ 27, 2018
איך בוחרים שירותי קייטרינג גורמה לאירועים
בחירת שירותי קייטרינג גורמה לאירועים כרוכה במספר שלבים חשובים על מנת להבטיח את הצלחת האירוע שלכם...
קרא עוד »
מרץ 03, 2024
נעלי כלה נוחות – דגשים חשובים בנוגע לבחירה שלכם
מעוניינות לקנות נעלי כלה נוחות ולדעת בבירור כי הן יוכלו להיות מושלמות עבור כף הרגל שלכן ולגרום לכן...
קרא עוד »
ספט 12, 2021