בחירת בגדי נשים לאירועים משפחתיים

מסיבת רווקות

אם קניית בגדים ליום יום היא הנאה עבורך, בחירת בגד לאירוע מיוחד היא מסיבה אמיתית. גם אם מדובר באירוע משפחתי שהוזמנת אליו ולא ממש בא לך ללכת אליו, תוכלי לנצל את ההזדמנות וליהנות מקניית בגדים בקניון, מרכז הקניות, או אפילו בחנויות בגדי נשים אונליין.

בכל אחד מהמקומות האלו קיים מבחר רחב של גזרות, צבעים, בדים וסגנונות, אשר בכל פעם, מציבים אותך בפני הדילמה הידועה "איך בוחרים רק בגד אחד לאירוע?".

לנוחיותך, ריכזנו מספר קווים מנחים, שיסייעו לך למקד את החלטתך ולבחור נכון, מכל הבחינות:

  • סוג האירוע והשעה בה הוא מתקיים – ללבוש לחתונות בערב באולם מכובד ישנם קודי לבוש שונים לגמרי מאשר בת מצווה בבית קפה אחה"צ או מסיבת רווקות בחוף הים. קודי לבוש אלה יקבעו עבורך את הסינון הראשוני בבחירת הלבוש המתאים לאירוע.
  • יתרונותיך וחסרונותיך הגופניים – אם נהיה כנות, רק ליחידות סגולה מאיתנו יש את מבנה הגוף המושלם, אשר מאפשר להן ללבוש כל דבר שתבחרנה. כל השאר (כולנו) צריכות להתחשב ב"חסרונות" שלנו, לטשטש או להעלים אותם על ידי משיכת תשומת הלב ל"יתרונות". הכרת היתרונות והחסרונות הגופניים שלך מבצעת עבורך חלק מהסינון ומבטיחה שהבגד שתלבשי אכן ייראה טוב עליך.
  • גיל – אם עברת גיל מסוים, כבר אינך יכולה להרשות לעצמך להתלבש כמו נערה בת טיפש עשרה. לכן, אפילו אם קוד הלבוש לאירוע "מרשה" לך להגיע לבושה בחולצת בטן (לדוגמא), מומלץ מאד שלא תנצלי "זכות" זו, אם גילך והנתונים הפיזיים אינם מאפשרים זאת.
  • שימושיות – קניית שמלה "חד-פעמית" משתלמת רק בנסיבות מסוימות מאד (מדובר באירוע של פעם בחיים, אם יש לך תקציב מיוחד לרכישה כזו וכן הלאה). בשאר המקרים, מומלץ לבחור בבגדים אשר תוכלי לשלבם במלתחה הקיימת שלך וכך לנצל אותם לאורך זמן. אם למשל החלטת על קניית שמלה, בחרי אחת שבעתיד תוכלי ותרצי ללבוש שוב, ליום יום או לאירועים מיוחדים אחרים.
  • נוחות – במסגרת הזמן בו אנו קונות בגדי נשים לאירועים, אנו חייבות לזכור כי בנוסף לרושם המפוצץ שאנחנו רוצות לעשות, אנחנו אמורות לבלות בבגד הזה את כל זמן האירוע. לכן, אם את מתכננת לרקוד, לזוז ולעשות "מינגלינג", אל תבחרי בגד שיקשה עלייך לעשות את כל אלו. אמנם הביגוד שלך יעשה יופי של רושם, אבל הוא יתפוגג כהרף עין, למראה פנייך המיוסרות ואי הנוחות שלך…
  • מחיר – רק את יודעת כמה "שווה" לך להוציא על שמלה או "אאוטפיט" לאירוע. הקצי לעצמך תקציב (המתחשב בגורמים שפורטו לעיל כשימושיות, סוג האירוע וכד') והקפידי לעמוד בו. במידה ויישאר עודף מהתקציב, תוכלי להשקיע אותו בקניית אקססורי אופנתי (כתיק, חגורה או משקפי שמש), אשר יעניקו לך את הטאץ' המשלים ללוק המושלם.

לסיכום:

כל אירוע מיוחד הוא סיבה טובה לקניית בגדים חדשים. שימוש בקווים המנחים יאפשר לך לרכוש בגדים חדשים ושימושיים, אשר תוכלי לנצל גם בהזדמנויות אחרות.

 

 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרכב מוסיקלי באירועים עסקיים יכול לעשות את ההבדל
הדרך הטובה ביותר למנף הצלחה של עסק חדש, היא באמצעות אמצעי שיווק ופרסום איכותיים ומושקעים שיעצימו את...
קרא עוד »
יול 18, 2021
חלום לקנות לך יהלום: מדריך לטבעות יהלומים
'יהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה', כך נכתב בג'ינגל פרסומי בשנות ה50 ואכן מאז ועד עולם היו...
קרא עוד »
אפר 25, 2018
טאבלט לכל אירוע
הטאבלט הוא מכשיר מיוחד במינו. מצד אחד מדובר במעין מחשב נייד קטן שאפשר לשאת לכל מקום, ובאמצעותו ניתן...
קרא עוד »
אוג 20, 2018