הרצאות חוויתיות – איך עושים אותן בקבוצות קטנות

הרצאות חוויתיות

אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר מסר, היא באמצעות הרצאה. הרי אם אנחנו נזמין קבוצה של אנשים להאזין לנו, ונציג בפניהם את מה שאנחנו רוצים לומר, בין אם זה באמצעות מלל ובין אם זה באמצעות כלים כאלה ואחרים. 

השאלה היא, כיצד אפשר להעביר את המסר בצורה מדויקת ונכונה באופן אופטימאלי. התשובה לכך הרבה פעמים נמצאת דווקא בקבוצות קטנות. אם יש לנו משהו להעביר, אז יהיה לנו הרבה יותר קל לעשות את זה, כאשר אנחנו יושבים מול עשרים או שלושים אנשים, מאשר אם אנחנו נשב באולם שיש בו אלפי אנשים. זה יהיה יותר קל, מאחר ואנחנו נוכל לגעת בכל אחד מהמשתתפים, נוכל להעביר את המסר שלנו לכל אחד מהם בצורה ישירה. בין היתר, נוכל לעשות זאת דרך הרצאה חוייתית. כלומר, הרצאה שהקהל בעצמו נוטל חלק בה. 

הרצאות חוויתיות הפכו להיות שם דבר, הרבה בזכות האינטרנט. קל יותר לפרסם אותן, קל יותר להציג קטעים שלהן לקהל הרחב, ולמשוך אותו אל הרצאות כאלה. יש מי ששוכר מרצים מתחומים שונים, מזמין אותם לתת הרצאה לבני משפחה, חברים ואנשים אחרים, על פי דרישה וצורך. 

כיצד עושים את זה נכון

ראשית, צריך לדעת מול מי לדבר. לא כל קבוצה מתאימה לכל הרצאה. צריך לדעת שהאנשים בפניהם מתכוונים להרצות, הם באמת מתעניינים בדבר, באמת רוצים ליטול חלק בתהליך. 

שנית, צריך לראות איפה ניתן לערוך הרצאות כאלה ועד כמה זה משמעותי המיקום לצורך ההרצאה. 

שלישית, חשוב להכין תוכנית הרצאה מדויקת, מלאה, איכותית, כזו שתשרת את כל הצדדים באופן מדויק ומלא. אם רוצים לשלב משחקים או אלמנטים שונים, יש לעשות את זה נכון ולדעת איך להכניס את זה לתוכנית. 

> כדאי להכיר: אימון אישי איריס פישלר

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקולים מרכזיים לבחירת גנרטור: תובנות מומחים
היכנסו איתי לעולם ייצור החשמל בעודנו בוחנים את ההיבטים החיוניים של מתי ולמה כדאי להשקיע בגנרטור....
קרא עוד »
ינו 10, 2024
בוק בת מצווה – כך תעשו אירוע מהסרטים ובמחירים נוחים
אחד הדרכים בהם אנשים מנציחים ומתעדים אירועים, לפחות בכל הקשור לשנים מתקדמות אלו, הוא הבוק. בוק בת...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
מתכננים מסיבת יומהולדת בבית? אלו הדברים שאתם חייבים שיהיו שם!
יומהולדת בבית זו סיבה למסיבה. אין כמו לארגן יומהולדת בבית בין אם החגיגה של אחד הילדים שלו, בין אם...
קרא עוד »
מאי 23, 2022