משחקי רצפה מצוירים, מתי זה מתאים?

להצליח לקפוץ על רגל אחת, לזרוק אבן, לקפוץ עוד קצת על רגל אחת, להרים את האבן, להגיע אל סוף הריבועים על רגל אחת ולחזור אחורה, כמובן, על רגל אחת. מי לא זוכר את מהילדות את משחקי הרצפה וכמה כיף היה לקפץ מריבוע לריבוע לפי הכללים שהכתיב המשחק? כמו שאתם זוכרים את ההנאה הזו כך אתם בטוחים שהילדים שלכם ייהנו מהם גם. אבל מתי משחקי odt מתאימים?

משחקי רצפה מצוירים, מתי זה מתאים? 

כאשר מתקיימות מספר פעילויות בו זמנית

אם הפעילות אותה תכננתם מחולקת למספר תחנות ואתם למעשה מפצלים את הקבוצה למספר קבוצות קטנות אז אנחנו יכולים להגיד שמשחקי רצפה מצוירים בהחלט יכולים להתאים כאחת מהתחנות. מספר תחנות יכולות לתת לילדים הזדמנות מגוון רחב של התנסויות, צורות חשיבה שונות ושיתופי פעולה שונים עם החברים לקבוצה. 

כאשר הפעילות שייכת לחלק מאירוע

ירידים שונים, קרנבלים, פסטיבל או כל חגיגה שנחגגת בחוץ יכולה להציע גם את משחקי הרצפה המצוירים. זוהי דרך נהדרת לתת גם למבוגרים זריקת נוסטלגיה חמימה ומקפצת וגם הזדמנות לילדים לקפץ וללמוד משחקים חדשים ומהנים. זוהי חוויה לכל הגילאים שמעודדת את כולם לנסות את מזלם. 

כאשר יש לכם משטח מתאים

משחקי רצפה מצוירים, מן הסתם, צריך לצייר אותם. בהתאם לאתר בו בחרתם לערוך את הפעילות תוכלו להבין אם משחקי רצפה מצוירים יתאימו לכם או לא. היתרון במשחקי הרצפה הללו הוא שהם ניתנים לאלתור כאשר יש משטח מתאים. כל מה שצריך זה גיר ומשטח כמו אספלט ואתם יכולים לצייר כל משחק שעולה על רוחכם. ניתן למצוא מידע נוסף על משחקים כלו גם בקישור https://www.odteam.co.il/blank-1

לסיכום,

משחקי רצפה מצוירים תמיד מתאימים אך בתור המבוגרים האחראיים יהיה עליכם לוודא שניתן להוריד את הציורים בתום הפעילות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתחתנים? זמן לבחור תקליטן לחתונה שלכם!
מזל טוב! בשעה טובה הגיע היום המיוחל, הוא כרע על ברך ואת הסכמת וכעת החלו ההכנות לחתונה. חתונות הן כאמור...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
כנס הדרכה לשיפור משאבי אנוש
כל ארגון, אם קטן או אם גדול, מונע על ידי מנהלים וכמובן כח אדם. ניהול משאבי אנוש הוא החלק המכריע ביותר...
קרא עוד »
פבר 01, 2015
4 רעיונות לימי גיבוש לעובדים באזור המרכז
בשנים האחרונות נכנסות לתחום האקסטרים עוד ועוד אטרקציות שמבוססות על טכנולוגיה ויצירתיות... אם בעבר...
קרא עוד »
ינו 19, 2023