איך לבחור תכשיטים לכלה

עגילים לכלה עם פנינה

הרגע הזה שבו אישה הופכת להיות כלה לערב אחד הוא מאוד קסום. מה שמסייע לקסם הזה לקרות הוא המלבוש המיוחד של שמלת הכלה, שאותו משלבים בהצלחה עם תכשיטים שנבחרים אף הם בקפידה רבה. איך יודעים לעשות את הבחירה הנכונה? הנה כמה עיקרים שמסייעים לקבל את המראה המושלם לערב החתונה.

מהו סוג המחשוף

שמלות כלה מגיעות בשלל שלם של עיצובים, ועל מנת להבין בצורה טובה יותר איזה תכשיט ישדרג ויתאים זה כדאי להכיר את המחשוף שקיים באותה שמלת כלה ואז להתקדם כדי למצוא תכשיט מחמיא. עבור מחשוף רחב מסוג סטרפלס זה עדיף לענוד שרשרת צמודת לצוואר, או אפילו לוותר עליה ולנוד רק עגילים לנשים, ורצוי כאלה שהם בולטים. עבור שמלה ללא מחשוף ניתן להתמקד בעגילים, וכאן יש לשים לב לתסרוקת כדי שהעגילים ישתלבו באופן נוח עם מראה אסוף או פזור.

בוחרים לפי הטעם האישי

שרשרת יכולה להיות עשויה פנינים או זהב ואבנים, צמיד יכול להיות עבה או דק ועדין, ועגילים יכולים להיות כאלה המשתלשלים מטה אל עבר הכתפיים או כאלה שמגיעים במראה צמיד לתנוך. הדגמים הם רבים, ומגיעים בעיצובים שונים, וכאן הבחירה מתבצעת ביתר קלות לפי הטעם האישי של כל כלה, שתציג את ההעדפות באופן די ברור מבחינת התכשיטים.

הסגנון של השמלה

זה מאוד חשוב להבין את העיצוב של השמלה לפני שמתקדמים אל עבר בחירה של תכשיטים לכלה. מדוע? כי שמלות כלה יכולות להיות מאוד מהודרות, ואפילו לכלול בתוכן אבני חן. דבר זה מאפשר להמעיט או אפילו לבטל כליל את התוספת של תכשיטים במידה והם יוצרים מראה שמידי מכביד, אבל ברוב המכריע של המקרים התוספת של תכשיט נכון רק תשדרג את המראה של השמלה הנבחרת ואותו היא צריכה להדגיש.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפעלות לפסח
אביב הגיע פסח בא, ועמו גם הצורך בהפעלות ואטרקציות שונות עבור הילדים. כל הורה מכיר את הסאגה הידועה...
קרא עוד »
פבר 25, 2020
תובנות פנימיות: היתרונות הנסתרים של בשר מבושל בתנור
כמומחה בעולם הקולינריה, אני כאן כדי לחשוף את היתרונות הפחות מוכרים של הכנת בשר בתנור. בעוד שרבים...
קרא עוד »
מרץ 12, 2024
טבעות אירוסין בסגנון וינטאג'
רומנטיקה היא הדבר היפה ביותר בעולם ובכך אין כל ספק. עליכם לתת את הדעת על כך כי אתם צריכים להבטיח כי בכל...
קרא עוד »
יול 12, 2018