טבעות אירוסין יוקרתיות

טבעות אירוסין יוקרתיות

טבעת אירוסין יוקרתית מגיעה בדרך כלל עם יהלום אחד גדול במרכז, בסגנון טבעת סוליטר, או שילוב של יהלום אחד גדול והרבה יהלומים קטנים.

מה שרוב האנשים אולי לא יודעים הוא, שיש גם טבעות אירוסין זהב לבן יוקרתיות עם יהלומים סינטטיים וזה כבר משנה את כללי המשחק.

טבעות יוקרה עם יהלומים סינטטים – זה לא סותר?

יהלומים סינטטים הם יהלומים אמיתיים לכל דבר, שאפשר לקבל איתם גם תעודה גמולוגית, מעידה על הערך והמקוריות של האבנים היקרות. 

אבל יש להם גם כמה יתרונות משמעותיים על פני יהלומים טבעיים:

  • מחיר נוח – אי אפשר לומר שיהלומי מעבדה הם זולים, אבל הם לחות יקרים מיהלומים טבעיים ולכן טווח האפשרויות רחב יותר, גם למי שיש לו תקציב מוגבל
  • תהליך ייצור ידידותי – יהלומי מעבדה מיוצרים על ידי בני אדם בתהליך מבוקר ולכן, כאשר מפיקים אותם לא מתרחשת פגיעה בסביבה, או בחיי אדם.
  • נראות מושלמת -יהלומים סינטטים אולי מיוצרים במעבדה, אבל יש להם מאפיינים ותכונות כמו יהלום טבעי ולכן גם אותה הרגשה למי שעונדת את הטבעת.

סגנונות עיצוב של טבעות יהלומים יוקרתיות

ניתן למצוא טבעות אירוסין יוקרתיות במגוון עיצובים – טבעת סוליטר עם יהלום גדול במרכז, טבעת היילו עם מעגלי יהלומים מסביב למרכז, טבעת וינטג' בהשראת סגנונות עיצוב עתיקים, טבעות זהב צהוב ועוד.

אבל לפני שבוחרים את הטבעת המתאימה, חשוב לברר איזה סגנון בת הזוג שלכם אוהבת.

לכן, למרות שאפשר למצוא שפע של סגנונות עיצוב מרהיבים לטבעות אירוסין יוקרתיות, כדאי לבדוק היטב את השטח ולהבין – מה היא אוהבת.

לסיכום, טבעות אירוסין יוקרתיות יכולות להגיע במגוון עיצובים, עם יהלום סינטטי, או טבעי, אבל חשוב להתאים אותן לטעם של בת הזוג שלכם. לכן, אם אתם צריכים עזרה בבחירה של טבעת מושלמת – צרו איתנו קשר עוד היום!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החשיבות בבחירת מקום לאירוע עסקי
אירועים עסקיים מהווים לעיתים בסיס להחזקת העסק ומאפשרים לו לצמוח ולגדול בצורה עסקית נכונה וטובה. על...
קרא עוד »
פבר 20, 2022
איזה ציוד ניתן להשכיר לאירועים?
אירועים קיימים בימינו בכל צורה, בכל גודל, בכל מקום שניתן לדמיין. משום כך, גם סוגי ציוד להשכרה לאירועים...
קרא עוד »
נוב 17, 2021
מתנות למשרד – מה אנחנו יכולים לקנות ללקוחות שלנו
על פניו, זה אולי נשמע מוזר, למה אנחנו צריכים לקנות מתנות ללקוחות שלנו? הרי אנחנו מציעים להם מוצרים,...
קרא עוד »
פבר 27, 2020