4 דברים שלא ידעתם על פסלים חיים

פסלים חיים

כבר מימי האימפריה הרומית היו הצגות ותיאטראות דבר פופולארי. היה את מי שהביע מחאה על קיסר או ממשלה בכיכר העיר ועשה זאת בצורה תיאטרלית, היו את מי שהופיע לעיני מלך או מלכה: מה שזורק אותנו לתקופות קדומות יותר כמו התקופה התנכית, ובימי הביניים: תיאטראות ופסלי חיים היו ממש תופעה מבוקשת. כיום ניתן למצוא פסלים חיים שאת התפקיד שלהם מגלמים שחקנים ואומנים באירועים יוקרתיים, כאשר מדובר על מופע יוצא דופן ובלתי נשכח!

אבל מה צריך לדעת על פסלים חיים? הנה 4 עובדות מרתקות:

מטרתם של פסלים כאלה היא ביטוי עצמי

זה נכון שהמופע העיקרי שמעלים שחקנים של פסלים חיים היא היכולת להתלבש ולהתאפר כמו פסל של ממש ולא לזוז שעות רבות, אבל יש לא מעט ביטוי עצמי במופע כזה החל מהפוזיציה בה בחר השחקן להישאר עד האיפור והתלבושת.

 

פסלים כאלה מוכרים מאד בתרבות  האנושית

כפי שציינו, פסלים מסוג זה היו חלק מהתרבות כבר מימי קדם וכיום עבור כל מסיבה יוקרתית או אירוע יוצא דופן אפשר לבחור את המופע.

 

פסלים חיים נחשבים אחד התחומים המפרנסים של שחקנים!

שחקנים שידעו להפוך לפסל חי יוכלו להשתתף ביותר הפקות ובכך יתפרנסו בצורה עצמאית או מוסדית. כיום יש את מי שבוחר לבצע מופע רחוב לבד או מצטרף לצוות שחקנים שמעלה מופעי רחוב. 

 

כל שחקן טוב  יכול להיות פסל חי באירוע גדול או קטן

אם תלמדו להיות פסלים חיים תוכלו להוסיף עוד ניסיון לרזומה שלכם. כיום חברות מקצועיות מספקות מופעי רחוב לאירועים ובין היתר מלמדות שחקנים להיות פסלים שלא זזים.  כך אפשר להפוך כל אירוע לחגיגה תיאטרלית מושלמת! 

 

הזמינו אטרקציות מיוחדות ופסלים חיים לאירוע שלכם: http://www.sahkanim.com/

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עוגות בר מצווה
הילד הקטן שלכם כבר לא כל כך קטן ואוטוטו הוא חוג בר מצווה? כדי לציין את האירוע המרגש והחד פעמי הזה,...
קרא עוד »
יול 27, 2021
חריטה בלייזר על מתנות
אם חשוב לכם להביא מתנה מקורית במיוחד לאחד מיקיריכם ואתם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל, נראה שהגעתם למאמר...
קרא עוד »
מרץ 05, 2021
מראת סלפי
אי אפשר לברוח מזה. מאז שחברות הפלאפון יצרו מכשירים שמאפשרים לשנות את הכיוון של הפלאפונים, אז יותר...
קרא עוד »
פבר 11, 2018