האם המטבח הכפרי מתאים לכולם?

מטבח כפרי

בעולם העיצוב העכשווי, מטבחים כפריים תופסים חלק נכבד מבחירת העיצוב של בתים ומשפחות בארץ ובעולם. הבחירה במטבח כפרי מעידה על הצורך בהכנסת אווירה משפחתית, חמה ונעימה אל חללי הבית – זאת כתוצאה מתפיסתו של המטבח כחלל המרכזי והחשוב ביותר הקיים בבית. תרבות האכילה והאירוח של היום מאופיינת בתהליכי בישול מוחצנים ופתוחים, בשונה מפעם אז למטבח היה חדר סגור משלו ולכן גם מופרד משאר החללים בבית.

מגוון מטבחים מחכים לכם באתר: https://www.vng.co.il/

למרות הביקוש הגדול לעיצוב מטבחים ביתיים בסגנון כפרי, נשאלת השאלה האם סגנון עיצובי זה יכול להתאים לכל בית ומשפחה? לכן אם גם אתם מתחבטים בשאלה זו בנוגע לבחירת סגנון עיצוב המטבח שישלוט במרכז החלל בביתכם, ריכזנו את המאפיינים המרכזיים הקיימים בעיצוב מטבח כפרי שיסייעו לכם לקבל החלטה.

מה מייחד מטבחים כפריים?

מטבח כפרי שואב את השראתו העיצובית מהסגנון שהיה נפוץ בעבר באזורים כפריים באירופה, שם היה ניתן לראות מטבחים פשוטים וביתיים שהכניסו לבית תחושה אינטימית ונעימה, ממש כמו שרוצים להרגיש כאשר נכנסים לבית. כדי להעביר את האווירה הכפרית המזמינה שהייתה במטבחים אלו, סגנון העיצוב הכפרי של היום נעזר בשילוב של חומרי גלם שניתן למצוא בטבע כמו עץ, אבן, מתכת, זכוכית ועוד. 

הודות לכך מכלול האלמנטים הקיימים במטבח מעוצבים לרוב מעץ, כמו גופי וחזיתות ארונות המטבח המהווים את החלק העיקרי של המטבח. יחידות המדפים, מזווה, משטחי העבודה והאי במטבח עשויים גם הם עץ כאשר חומרים טבעיים אחרים מצליחים להשתלב איתם בצורה מושלמת, כמו ידיות לארונות העשויות מפרזול מעוצב, אלמנטים מעוצבים ממתכת שמוסיפים למראה הכפרי במטבח, חזיתות משולבות זכוכית, קולט אדים מעוצב ממתכת טבעית ועוד שלל אלמנטים מיוחדים נוספים. 

מטבח כפרי – סגנון עיצוב ורסטילי 

מאפיין נוסף ובולט שקיים בסגנון עיצוב כפרי הוא סגנון העיצוב המגוון שקיים בו, וכך למעשה ניתן להתאים קו עיצובי ייחודי ואישי לכל מטבח ביתי הבוחר במטבח כפרי. למרות השימוש הנרחב בעץ ברחבי המטבח, אין זה אומר בהכרח כי גוון הצבע השולט בחלל יהיה מראה של עץ טבעי – אלא ניתן ומומלץ לבחור במנעד גדול ומגוון של צבעים בהירים עד כהים, כך שיתאימו לסגנון העיצוב המודרני של המטבחים כיום.

בנוסף לכך, עיצוב מטבח כפרי מעניק כבוד לתחושה הביתית החמימה, ולכן סגנון העיצוב יהיה בהתאם לכך עם מכלול אלמנטים מוחצנים ומיוחדים המדגישים את המראה הביתי הפשוט והמזמין. כך ניתן לבחור לשלב יחידות מדפים פתוחות המציגות לראווה כוסות, צלחות, קערות או כלים אחרים המשמשים באופן יומיומי את בני הבית.

כיוון שאנו הישראלים ידועים באהבה שלנו לבישול ואירוח, הרי שסגנון העיצוב הכפרי המאופיין בחמימות יכול להתאים לכל בית בישראל.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מועדוני בת מצווה זה להפיק אירוע בעצמיך
כאשר אתם בוחרים מועדוני בת מצווה בהם תקיימו את מסיבת בת המצווה של הילדה שלכם, אתם למעשה בוחרים להפיק...
קרא עוד »
דצמ 27, 2016
תושבי אור עקיבא והסביבה? אל תפספסו: הצגות ילדים באור עקיבא
אם גם אתם חושבים לאן אתם רוצים לקחת את הילדים שלכם ואיך אתם רוצים לבלות איתם, כדאי שתדעו שיש הרבה מאוד...
קרא עוד »
ספט 18, 2014
שירותי עריכת תמונות ליום הולדת
הזמנה של שירותי עריכת תמונות ליום הולדת יכולה להתחיל במאות שקלים ובמקרים מסוימים אף לזנק לאלפי...
קרא עוד »
מרץ 09, 2021