מקום ליום הולדת 40 – בבית או באולם?

מועדון ליום הולדת 40

המאמר באדיבות מיי פרוד

מכירים את הדילמה הזאת שמתעוררת מידי שנה – היכן נחגוג הפעם את מסיבת יום ההולדת? איך אפשר להפציץ באירוע? מה עוד לא עשינו וכיצד אפשר עוד להפתיע? אז כן, למרות שחוגגים יום הולדת בכל שנה מחדש, עדיין חשוב לגוון בחגיגה בכל פעם ובמיוחד כאשר מדובר על יום הולדת של גיל 40.

יום הולדת 40 – לא סתם גיל

גיל 40 הוא לא סתם גיל, זו היא שנה של החלפת קידומת, מה שלא קורה בכל פעם. וכן אומרים כי 'בן 40 לבינה', מה שאומר שהחכמה משתבחת. אז מה, נחגוג סתם כמו כל שנה? לא נציין את הגיל המיוחד הזה על ידי אירוע גדול יותר? חבל… בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנו כאן כדי לעזור לכם להחליט כיצד והיכן לחגוג את הגיל המיוחד הזה.

למה לחגוג בבית?

חגיגה בבית היא חגיגה יותר אינטימית ומשפחתית מכיוון שמדובר על מגרש ביתי של אחד מהמשתתפים או חלק מהם. בית תמיד יצטייר כמקום חמים ופרטי יותר ועל כן, כאשר מעוניינים במסיבה באווירה ביתית, כדאי לערוך אותה בבית. כמובן שיש לבחור בבית מרווח, עם סלון גדול ועדיף גם עם חצר מרווחת. 

למה לחגוג באולם?

גם לחגיגה במועדון לגיל 40 או באולם יש יתרונות רבים. מדובר במקום שמיועד לעריכת אירועים ומסיבות ובשל כך הוא גם מתוכנן בהתאם. אין ספק כי מסיבה באולם היא דבר מרשים יותר ומפוצץ יותר, וניתן להשקיע הרבה גם בתפאורה ובקישוטים יותר מאשר בבית. כמו כן, אין צורך לדאוג לבד לאביזרים ולריהוט, כי הכול כבר נמצא במקום, גם שירותי קייטרינג מגיע בדרך כלל בחבילה אחת, כך שגם כאב הראש בנוגע לאוכל נמנע מכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טבעות נישואין – איך בוחרים טבעת בהנאה?
הנה מתחילים הארגונים לחתונה. צריך לבחור שמלה, אולם, קייטרינג, כמה אנשים רוצים באירוע, ועוד. אבל אל...
קרא עוד »
מרץ 09, 2015
הזמנת מגשי אירוח לאירועים
חגיגות, מסיבות ומפגשים זה כיף גדול! הזדמנות לשמוח, לציין עבורנו משהו חשוב או פשוט לבלות עוד ערב מהנה...
קרא עוד »
נוב 09, 2015
Burge Binyamina: A Tasteful Rendezvous for Your Wedding
The current COVID-19 outbreak has made it extremely difficult for people to conduct important events such as weddings. The lack of availability of safe wedding destinations has forced...
קרא עוד »
נוב 22, 2020