5 מתנות שוות במיוחד לנערות

מתנות לנערות

רוצים לפנק את הנסיכה של הבית עם מתנה שווה שהיא תאהב במיוחד? ריכזנו עבורכם המלצות ורעיונות לכמה מתנות עד 250 ש"ח שכדאי לקנות לכל נערה. כיוון שבגיל הנעורים בנות מתחברות במיוחד לנושא הטיפוח, סטייל ויופי המתנות שמעניקים להן צריכות להיות באותו קונספט – הנה 5 דוגמאות למתנות שוות במיוחד לנערות:

  1. קופסת תכשיטים – בגיל ההתבגרות נערות אוהבות במיוחד להתגנדר ולהיראות מטופחות כמו אמא שלהן, ולכן כל אחת מחזיקה בכמה תכשיטים מיוחדים שהיא קיבלה או רכשה בעצמה. הענקת קופסת תכשיטים במתנה תאפשר לנערה לאחסן את התכשיטים שיש לה, וגם לקשט את החדר שלה עם פריט אקססוריז מדליק.
  2. תמונה מעוצבת – חדרי השינה של נערות מעוצבים בשלל צבעים ופריטים מעניינים וצבעוניים, ולכן הענקת מתנה של תמונה בתוך מסגרת מעוצבת תוסיף סטייל לחדר שלה, וגם תעניק לה מזכרת מרגשת מאירוע משפחתי או חברתי שכיף להיזכר בו.
  3. תיק איפור מעוצב – כבר הזכרנו את הנושא של סטייל טיפוח של נערות, כך שהענקת תיק איפור אישי יכול להיות רעיון נהדר לנערות שיש להן פריטי איפור וטיפוח קטנים כמו ליפ גלוס, לק, סומק או מראה קטנה אותם הן יכולות לאחסן בתיק המעוצב.
  4. קלמר צבעוני – גם לנערות שמעדיפות להתחבר לצד האומנותי שלהן ומחזיקות במאגר מרשים של טושים וכלי כתיבה, ניתן להעניק מתנה איכותית ושימושית של קלמר מדליק בו הן יכולות לאחסן את כל כלי הכתיבה והצביעה שהן מחזיקות לבי"ס או לבית.
  5. אביזרי שיער מדליקים – רעיון נוסף ומנצח למתנה עבור נערות, ובמיוחד לכאלו עם שיער ארוך שאוהבות לטפח ולקשט אותו בכל יום בצורה אחרת. ניתן להעניק להן תיק קטן בו יש כמה סוגים של אביזרי שיער שימושיים כמו מסרק קטן, גומיות צבעוניות, סיכות שיער מדליקות ועוד.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שנה מעוברת בלוח השנה העברי
הלוח העברי הוא לוח אשר בבנייתו מתחשבים הן במחזורי השמש והן במחזורי הירח, שכן חודשי השנה בלוח העברי...
קרא עוד »
מאי 30, 2016
הרכב מוסיקלי באירועים עסקיים יכול לעשות את ההבדל
הדרך הטובה ביותר למנף הצלחה של עסק חדש, היא באמצעות אמצעי שיווק ופרסום איכותיים ומושקעים שיעצימו את...
קרא עוד »
יול 18, 2021
מה נחשב מתנה לחתנים – שהיא באמת מכובדת
אחת האופציות המוצלחות ביותר של מתנה לחתנים, היא לרכוש עבורם סדרה של ספרי קודש. זוהי מתנה מכובדת...
קרא עוד »
מרץ 27, 2021