עוגות בר מצווה

עוגות בר מצווה

הילד הקטן שלכם כבר לא כל כך קטן ואוטוטו הוא חוג בר מצווה? כדי לציין את האירוע המרגש והחד פעמי הזה, עליכם לתכנן עבורו מסיבת בר מצווה שהוא לא ישכח לעולם. בין אם החלטתם לערוך את החגיגה באולם אירועים מושקע, או לחגוג באופן מצומצם עם משפחה וכמה חברים – מומלץ שלא תשכחו לכלול במסיבה גם עוגת בר מצווה חגיגית ומיוחדת, שתותיר רושם וכמובן תציין בצורה טעימה וכיפית את גיל המצוות אליו ילדכם הגיע.

הזמנת עוגת בר מצווה – למה זה כדאי?

נכון כי בכל יום הולדת נהוג שתהיה עוגת יום הולדת מעוצבת, חגיגית ומרשימה, ולכן גם במסיבת בר המצווה חשוב שתהיה עוגה לא פחות מיוחדת שגם תצטלם נהדר בתמונות שינציחו את המאורע. בשונה מעוגות יום הולדת קלאסיות, עוגות בר מצווה מעוצבות בצורה ייחודית המציינת את גיל 13 שהוא גיל המצוות הנהוג ביהדות.

כדאי ומומלץ שעל העוגה יהיו מאפיינים הקשורים לגיל בר מצווה כמו ספר תורה, טלית, תפילין וגם שם הילד והמספר 13 מעוצבים כולם מבצק סוכר מתוק. אם אתם פחות מתחברים למאפיינים הדתיים, ניתן כמובן לעצב את עוגת הבר מצווה על פי הטעם האישי שלכם או של הילד עם דמויות וגם טעמים שהוא אוהב במיוחד.

היכן ניתן להזמין עוגות בר מצווה מעוצבות?

כיוון שעוגת בר מצווה היא איננה עוגה קלאסית רגילה, ניתן להזמין עוגה מעוצבת לבר מצווה דרך קונדיטורים מקצועיים המתמחים בעיצוב עוגות בהתאמה אישית. כדי לבחור את הקונדיטור שיתאים לכם, כדאי להיעזר במאגרים מקוונים המאגדים רשימה של שפים וקונדיטורים מכל רחבי הארץ המתמחים בהכנת עוגות יום הולדת בנים לכל אירוע וחגיגה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מארזי מגבות מפנקים לחג
החגים הם תקופה מדהימה בה כל המשפחה מתכנסת יחדיו וחוגגת את המועדים ומציינת אותם בצורה מיוחדת. לרוב...
קרא עוד »
אפר 15, 2018
איך מצלמים בוק בר מצווה ייחודי
בר המצווה מסמל בעבור רבים את השלב המרגש שבו הופך הילד לנער ולוקח על עצמו אל עול המצוות. מסיבות בר...
קרא עוד »
אפר 28, 2018
מארזי מתנה
איזה מארזי מתנה אפשר לקנות עבור אדם אהוב? אילו מארזים מתאימים כמשלוח למישהו שתרצו להודות לו? ומה...
קרא עוד »
פבר 22, 2021