שובר לספא זוגי

שובר לספא זוגי

רוצים לפנק את בני הזוג ליום כיף בספא לכבוד היום הולדת? יום נישואין? או סתם כי בא לכם לעצור לרגע הכול וליהנות מיום חופש להטענת הגוף באנרגיות חדשות? מתחם ספא יהיה המקום המושלם עבורכם להירגע, לנוח, לשכוח מהצרות ליום אחד, לשים את כל הפעילויות והמשימות בצד ולהעניק יום אחד לעצמכם ולזוגיות שלכם. זוהי ההזדמנות הטובה ביותר עבורכם להתרעננות והנאה מבלי שמישהו יפריע לכם ותוך ניצול כל המתקנים בספא.

המתקנים השונים בספא:

בכל מתחם ספא יש חדרי אירוח לצרכי עיסויים מסוגים שונים. ישנם גם טיפולי פנים, ציפורניים וטיפולי יופי שונים לצרכי פינוק, חידוש והתרעננות. לצד אלה תוכלו ליהנות מבריכות מחוממות, ג'קוזי מפנק, סאונה רטובה/יבשה, מתחם שיזוף, חדר כושר ועוד. כמובן שישנם מתחמי ספא קטנים יותר המציעים חלק מהשירותים הללו אולם לצידם ישנם מתחמים הכוללים את כל המתקנים הללו והמחיר יהיה בהתאם. במתחמי ספא מסוימים מציעים גם ארוחת בוקר/צהריים שבהחלט כדאי לשלב במהלך יום הספא הזוגי שלכם כדי שתוכלו ליהנות מיום הכיף שלכם מבלי לצאת מהמתחם.

מדוע חשוב להתרענן מפעם לפעם:

הגוף והנפש שלנו זקוקים להתרעננות וחידוש של אנרגיות על מנת לתפקד. טיהור האנרגיות השליליות שלנו והזנת הגוף באנרגיות חיוביות, לצד מתן מנוחה למחשבות ועיסוי מפנק של הגוף – יסייעו לכם להטעין מצברים מחדש ולתפקד בצורה טובה יותר ביום יום. חידוש האנרגיות יסייע לכם לתפקד טוב יותר בעבודה, לטפל בילדים בצורה סבלנית ונעימה יותר ובכלל לשפר את האווירה בבית.

קבלו שובר מתנה לספא זוגי:

הרשו לנו לפנק אתכם עם מתנה מדהימה, שובר לספא זוגי במחיר מיוחד, הכולל עיסוי מפנק וכניסה לכל המתקנים. אפשרות לשדרג את היום שלכם עם ארוחת בוקר/צהריים ועוד פעילויות בהתאם למתחם הספא שתבחרו. בדקו באתר קופון לי את האפשרויות והקופונים העומדים לרשותכם. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה שרצית לדעת על בחירת תמונות כלה אבל לא היה לך את מי לשאול
אלבום החתונה, שריד קדוש אולי לאירוע המשמעותי ביותר בחייו של אדם, הוא לא רק אוסף של תמונות. זוהי...
קרא עוד »
ספט 28, 2023
מתכוננת לאירוע? אולי כדאי לבצע טיפול פנים לפני כן
העור הפנים שלנו חשוף להרבה נזקים כמו פצעי אלקנה, חשיפה מוגברת לשמש, תנודות במשקל, תרופות, זיהום אויר,...
קרא עוד »
פבר 21, 2015
טסים לחו"ל? שווה לעשות ביטוח נסיעות
החלטתם לקחת את הילדים שלכם בפעם הראשונה לחו"ל? אם כך, יש כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את הטיול הזה לבלתי...
קרא עוד »
פבר 05, 2015