מה זה קפה חד זני

מה זה קפה חד זני

לא כל אחד מכיר את המושג קפה חד זני. מי שמבין בקפה יודע שיש יתרונות לקפה חד זני. רוב אנשים שותים תערובות של קפה ממקורות שונים. כלומר כשאתה קונה קילו קפה או קילו קפה טחון בהרבה מקרים אתה מקבל כמה סוגים של קפה. שיוצרים שילוב של תערובת קפה. 

 

הגדרתו של קפה חד זני

 

לעומת זאת קפה חד זני הוא סוג אחד של קפה שגדל במקום מסוים אחד. נניח פולי קפה שגודלו באתיופיה כלומר חוה ספציפית בארץ ספציפית. כל פולי הקפה מאותו מקור/ לכל פולי הקפה יש אותן תכונות כל פולי הקפה מאותו סוג זה קורה כי הם צמחו באותו שדה. קיבלו אותה כמות של מים קיבלו אותו כמות של דשן הכל אחיד/ בפולי הקפה קפה חד זני כל הקפה מאותה חוה. או לפחות אותן חוות באותה תנאי טבע כלומר אותה קרקע אותה טיפול חקלאי.

 

מדוע יש אנשים המעדיפים קפה חד זני

 

 יש אנשים שחשוב להם שהקפה יהיה חד זני הם בודקים סוגים של קפה חד זני כדי למצוא הזן האהוב עליהם ביותר. יש היום כמה סוגים של קפה חד זני. הסוג הראשון הוא קפה חד זני ממרכז אמריקה זה קפה שבא ממקסיקו גואטמלה יש בו טעם מתקתק כמו בקקאו יש אנשים שאומרים שיש לו טעם של תבלינים הוא נחשב קפה מאוזן. עוד מקור של קפה חד זני הוא קפה מדרום אמריקה קפה שמגיע מקולומביה פרו אקוודור זה קפה שנקרא גוף בינוני ויש לו טעם די מתוק מרירות נמוכה. עוד קפה חד זני הוא מאפריקה שיש לו טעם חזק וארומה חזקה, זה קפה שמגיע מטנזניה ואתיופיה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי צריך מדריך טיולים בתל אביב
הדרכת טיולים הינה דרך נפלאה להכיר ארצות וערים אשר אינן מוכרות לנו. לעיתים קרובות, הדרכת טיולים מתבצעת...
קרא עוד »
אפר 21, 2016
בחירת קייטרינג לאירוע שלכם
כל אירוע מורכב מהמון מרכיבים קטנים וגדולים. במידה ואתם עומדים לפני אירוע מיוחד, אישי או עסקי, אחת...
קרא עוד »
מרץ 24, 2015
שנה מעוברת בלוח השנה העברי
הלוח העברי הוא לוח אשר בבנייתו מתחשבים הן במחזורי השמש והן במחזורי הירח, שכן חודשי השנה בלוח העברי...
קרא עוד »
מאי 30, 2016