נומרולוגית למסיבת רווקות – למה זה טוב?

נומרולוגית למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא בין האירועים הכי מרגשים עבור בחורה שעומדת להינשא לבחיר ליבה, שכן באירוע זה כל תשומת הלב מופנית אליה וזו ההזדמנות של כל חברותיה, אחיותיה ובנות משפחתה להתאחד, להכיר ולשמח אותה לקראת היום המיוחד בחייה.

את מסיבת הרווקות בדרך כלל מתכננת ומארגנת החברה הקרובה ביותר של הכלה, בשל הקרבה שנוצרה בין השתיים במהלך השנים, יחסי האמון שנרקמו, החברות והאהבה הגדולים. חשיבות גבוהה יש לתכנון היום או סוף השבוע הזה עבור הכלה, זאת משום שאחת ממטרותיה של מסיבת הרווקות היא ליצור התרגשות בליבה של הכלה לקראת יום החתונה המיוחד. בחירה של נומרולוגית מקצועית לערב ייחודי הינה בחירה נפלאה ומיוחדת המאפשרת לקרב בין הבנות וליצור עניין אמיתי, שכן כמעט כל אישה מתחברת לתחום בדרך כלשהיא.

מסיבת רווקות

תשומת לב ייחודית לכלה באווירה כייפית וקלילה

את לוח הזמנים במסיבת הרווקות תתכנן הנמרולוגית יחד עם האחראית על אותו היום. אפשר להקדיש רק אחוז קטן למפגש ואפשר שהוא יהיה העיקר. כחלק מהחוויה המיסטית המופלאה הזו, ינותחו תאריכי הלידה ומשמעות שמן הפרטי של כל הנוכחות באירוע תוך שילוב חוש הומור והרבה אהבה. הפעילות כוללת מעגל אהבה המקרב ומאחד את כולן יחד, תוך שימוש במגוון משחקים מדליקים אשר יוצרים אווירה טובה ונינוחה. בחלק גדול ממסיבות הרווקות, לא כל הבנות מכירות אחת את השנייה ולכן בחירה של נומרולוגית למסיבת רווקות מאפשרת להשיג את מטרת הקרבה, האיחוד וההיכרות בין כולן. הרי אם כולן ישר נכנסות לבריכה או לג׳קוזי וחלק מהבנות לא מכירות אף אחת, הן יחושו לא שייכות ואף עלולות להתבאס, בעוד אם נבחר בפעילות שתחבר את כולן כמו מעגל אהבה מיסטי הכולל הדלקת נרות, מסרים אישיים ומשמעויות כמובן נשיג את מטרת החיבור.

נומרולוגית למסיבת רווקות – יתרונות

  • מקוריות – כולנו כבר מכירות את מסיבות הבריכה או החוף. פגישה עם נמורולוגית כחלק ממסיבת הרווקות מביאה ערך מוסף ליום המיוחד הזה.
  • הפתעה- בסוף המפגש הכלה תקבל מפה נמרולוגית אישית לה ולבן זוגה וכל הבנות יהנו משי מפנק.
  • חוויה בלתי נשכחת – מפגש מעצים עם נמרולוגית יחד עם כל הבנות הכי חשובות הצובעות את חיי הכלה במגוון צבעים, הוא משהו שאי אפשר לשכוח.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות שהופכות את האישה לשמחה יותר
הרצון לגרום לאדם שאיתו אנחנו חיים להיות מאושר הוא רצון שמאחד את כולנו, כי מי לא היה רוצה לראות את...
קרא עוד »
ינו 21, 2015
אולמות אירועים ומועדונים לבת מצווה במרכז
כאשר אתם בודקים אולמות אירועים במרכז, אפילו אם זה לאירוע קטן יחסית, כמו בת מצווה, חשוב לבחון היטב גם את...
קרא עוד »
דצמ 27, 2016
ריקוד בת מצווה – חגיגה אמיתית לנערה הצעירה
הילדה הצעירה שלכם בדרך להיות נערה, ואתם בוחרים לחגוג את התאריך המשמעותי הזה, של המעבר שלה מילדות...
קרא עוד »
מרץ 08, 2015