3 בדים שאת חייבת להכיר לקראת קורס תפירה

רשומה אל קורס תפירה באתר פרופשנס? אלו הבדים שאת חייבת להכיר!, להמתין לפתיחתו של הקורס בכדי להתחיל ללמוד, זו בהחלט אפשרות. עם זאת, מניסיוננו, ההמתנה למפגש הראשון מלווה בעקצוצי התרגשות בבטן, ציפייה גדולה ורצון עז להכיר את עולם התפירה והבדים. מסיבה זו, אנו שמחים להציג בפניך מספר בדים פופולאריים! עד כמה פופולאריים? אנחנו מנחשים כי יש לך בארון מספר פריטים המיוצרים מבדים אלו:

  • כותנה – עשי עם עצמך ניסוי קטן: שלפי מהארון שלך את חולצת ה-T הראשונה שאת רואה. הציצי בתווית הפנימית והתרשמי מהבדים מהם עשויה החולצה. כל עוד הפריט של מותג מוכר ונחשב, החולצה לבטח עשויה מ-100% כותנה. במקרים אחרים, מדובר על בין 30%-50% כותנה. האם זה מפתיע? לא ממש. הכותנה נחשבת לאחד הבדים הנפוצים והשמישים ביותר בעולם!
  • קורדורוי – תור הזהב של הקורדורוי הוא ללא ספק שנות ה-90. עם זאת, פריטים העשויים מהבד עדיין נמכרים ונדמה כי הוא תמיד נמצא באופנה. הקורדורוי מאופיין במרקם קטיפתי ורך, ובמראה של פסים לאורך – דקים או עבים. במהלך קורס תפירה תוכלי להתנסות בעבודה עם הבד. 
  • צמר – ה-בד של פריטי החורף! מדובר על בד שנהוג להשתמש בו בעיקר לתפירת צעיפים, כפפות, גרביים וסריגים מפנקים. חשוב להדגיש כי למרות שמקורו של הצמר הוא בפרוותם של בעלי חיים, ישנם תחליפים סינתטיים מצוינים שמעניקים ערך כפול: עלות נוחה יותר ושמירה על זכויות בעלי החיים.

איך יוצרים שידוך הרמוני בין פריט לבד?

כתופרת – בהווה או לעתיד עם סיום קורס תפירה ובכלל לימודי עיצוב אופנה, הרי ש"תעוררי לחיים" עיצובים שונים. במקרים רבים, בתחום אחריותך יהיה לבחור את הבד המתאים ביותר לעיצוב הספציפי, או לכל הפחות להציע מספר בדים שעשויים להחמיא ולהתאים לעיצוב. השאלה הגדולה: איך משדכים את סוג הבד לסוג הפריט? אנו ממליצים לך להתחשב ב-3 הדברים הבאים:

  • בד טבעי או סינתטי? – ראשית, על מנת לצמצם את האפשרויות הפתוחות בפניך, ההמלצה היא להגדיר את סוג הבד באמצעותו תרצי לתפור: בד סינתטי או בד טבעי? כידוע, הבדים הטבעיים יקרים יותר בהשוואה לאלו הסינתטיים, כך שנכנסים לכאן גם שיקולי התקציב.
  • נראות ומרקם הבד – ישנם המון בדים באמצעותם תוכלי לתפור – מוויסקוזה, דרך פוליאסטר ועד עור. לכל פריט עשוי להחמיא בד אחר, זאת בהתאם לייעוד הבגד (יום יומי / בגד ערב?), קהל היעד שלו והעדפותייך האישיות כמעצבת-תופרת.

פריט קייצי או חורפי? – ואי אפשר לדבר על בחירת בד מבלי לדבר על עונת הפריט. האם העיצוב שאת צפויה לתפור מיועד לעונת הקיץ או החורף, או אולי בכלל לעונת מעבר? ישנם בדים חמימים יותר, "נושמים" יותר וכיוצא בזה. על מנת שהפריט יעמוד במבחן הפונקציונאליות, חשוב לבחור בבד ההולם את העונה בה הוא עתיד להילבש.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה מומלץ לטייל עם מדריך בשבילי ישראל?
ההתלבטות הנצחית של רוב האנשים היא האם לעשות את הדברים בצורה עצמאית או האם לשכור את שירותיו של מומחה...
קרא עוד »
יול 27, 2015
אירועים במסעדות בירושלים – לשדרג את האירוע
כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע, הרי שבשלב הראשון עלינו לבחור היכן לערוך אותו. אנחנו יכולים לבחור אולם או...
קרא עוד »
נוב 21, 2019
סאמר סקול בארה"ב – המתנה המושלמת לבר מצווה
עולם הבר והבת מצווה כיום סובב סביב האולם הכי מגניב, השמלה הכי נוצצת והלימוזינה הכי ארוכה. הורים רבים...
קרא עוד »
נוב 11, 2016