5 טיפים לבחירת מתנות מדהימות לעובדים לפורים!

מתנות מדהימות לעובדים לפורים

התחלתם להתכונן לקראת פורים, הכנת משלוחי מנות לעובדים לטקס במשרד, וכעת אתם חושבים איך לבחור מתנות מדהימות לעובדים לכבוד החג? כדי שתוכלו לעשות את זה נכון, יהיה כדאי לכם לקחת לתשומת ליבכם את 5 הטיפים שנזכיר במאמר. הם כבר יוכלו לעזור לכם.

טיפים שיעזרו לכם בבחירת המתנות לפורים

  • מתנה שעומדת בתקציב שלכם – קחו בחשבון שאם אתם מתכוונים לקנות מתנות לכמות גדולה של עובדים, העלות תעלה בהתאם, ועל כן עליכם להיערך בהתאם ולהחליט מראש מהו התקציב שאתם מוכנים להעמיד לקניית המתנות לעובדים.
  • מתנה שתיצור חוויה והתלהבות בפתיחתה – במקום לבחור במתנה צפויה ומשעממת, נסו להיות מקוריים ולבחור מתנות מדהימות שהעובדים ישמחו לקבל. כלומר מתנות שימושיות מצד אחד, אך כאלה שגם יוכלו להיות ייחודיות ומעניינות מצד שני.
  • מתנה שיש בה ערך מוסף של תרומה לקהילה – כאשר אתם בוחרים לקנות מתנות דרך נונה, אתם תורמים באופן ישיר לקהילה, שכן החברה מעסיקה בבית האריזה שלה בעלי מוגבלויות.
  • מתנה שתדבר את ערכי החברה – כדי ליצור חיבור בין המתנות שהעובדים יקבלו לבין החברה, זה יהיה חשוב לשים לב שאתם בוחרים במתנות שידברו את ערכי החברה ויתאימו לתחום שלה.
  • מתנה ממותגת בלוגו החברה – מתנות ממותגות עשויות להוות הזדמנות נהדרת ליצירת שייכות בין העובדים לחברה. העובדים יקשרו בין המתנות לחברה, החיבור שלהם למקום יגדל, וכתוצאה מכך תוכלו לראות איך זה משפיע לטובה על הביצועים שלהם והתפוקה היומית.

נסו להיות מקוריים ולחשוב על מתנות לחג לעובדים שיוכלו להביא בחשבון את כל הטיפים שהזכרנו לעיל. כך תוכלו להיות הרבה יותר מרוצים עם הקניה שלכם, ואנו בטוחים שחשוב לכם לראות את כל העובדים שלכם מרוצים. כעת אתם רק צריכים להתחיל לחשוב על מתנות שעשויות להתאים לעובדים.

מתנה שעומדת בתקציב שלכם, מתנה שתיצור חוויה והתפעלות בפתיחתה, מתנה שיש בה ערך מוסף של תרומה לקהילה, מתנה שתדבר את ערכי החברה, מתנה ממותגת בלוגו החברה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדוע כדאי לבחור בקוסם ליום הולדת:
יום ההולדת של הילד שלך מתקרב ואת כמו אמא טובה רוצה את הטוב ביותר עבורו! הילד חולם על יום ההולדת שלו כבר...
קרא עוד »
נוב 08, 2016
קניית בלונים ליום הולדת – כך עושים זאת נכונה
מעוניינים לבצע קניית בלונים ליום הולדת? מחפשים אחר האופציה המתאימה ביותר? דעו לכם כי יהיה ניתן למצוא...
קרא עוד »
יול 17, 2018
סדנת אימפרוביזציה לגיבוש, לחוויה, ללמידה
היכולת של העובדים בחברה שלכם להכיר זה את זה ולשתף פעולה הנה בעלת השפעה ישירה על יכולתם לשתף פעולה...
קרא עוד »
יונ 17, 2017