איך בוחרים מתקן לניגוב ידיים לעסק?

תקופת הקורונה שינתה לכולנו את תפיסת החיים בכל הנוגע להקפדה על היגיינה כמגן מפני הפצת מחלות. כחלק מההוראות הממשלתיות בתחילת התפרצות הנגיף וגם לאחר מכן כהבנה אישית של המצב, התקינו בכל בתי העסק ובמקומות הציבוריים מתקני היגיינה שונים. 

מתקני היגיינה מומלצים בעסק

מתקני ההיגיינה הקיימים בכל המקומות הציבוריים מיועדים למבקרים ולעובדים שמסתובבים במקום ומסייעים להם להתנהל באופן סטרילי יותר בעת השהייה במקום. בין מתקני ההיגיינה הנפוצים הקיימים בעסקים ניתן למצוא את מתקני הסבון, מתקנים לאלכוג'ל, מתקני נייר לידיים ומתקנים לניגוב ידיים. חשוב לציין, כי מתקנים אלו נחשבים למומלצים להתקנה בכל המקומות הציבוריים מכיוון שבעזרתם ניתן לוודא כי הניקיון והסטריליות אכן נשמרים היטב.

כך תבחרו מתקן מומלץ לניגוב ידיים

כאשר אתם עומדים לרכוש מתקן לניגוב ידיים לעסק, אתם חייבים לוודא קודם כל, שמדובר במוצר איכותי שאתם עומדים לקבל תמורה מלאה בעד הכסף ששילמתם עליו. מתקן לניגוב ידיים חייב להיות איכותי לצד פרקטיקה היגיינית ונסביר למה הכוונה. המתקן מיועד לאחסון נייר והמשתמש אמור לשלוף את הנייר לצורך השימוש, אך בשביל לשמור על ההיגיינה, קיימות אופציות שונות במתקן אשר מאפשרות שליפת נייר ללא צורך במגע עם המתקן.

מתקן לניגוב ידיים – כל הסוגים הקיימים

ישנם מתקני נייר המשחררים נייר בכמות מסוימת באמצעות חיישנים הקולטים חום גוף על יד המתקן. כל מה שיש לעשות בעצם, זה להניח את היד מתחת למתקן, החיישנים קולטים את התנועה ומשחררים נייר. כמו כן, יש גם מתקנים פחות משוכללים שכן דורשים מגע לצורך שחרור נייר כמו למשל סיבוב כפתור לצורך שחרור הנייר או מתקנים אחרים שפשוט יש למשוך את הנייר ולתלוש אותו אחד אחד. למידע נוסף בנושא מוצרי היגיינה לעסקים

למידע בנושא שאיבת הצפות 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שולחן טניס
כיום, בעידן כה מודרני ומפותח, הדור הצעיר זונח את הפעילות הגופנית ומסתפק בהפעלת אצבעות הידיים, במשחק...
קרא עוד »
ינו 06, 2016
מארזי מתנה ללקוחות, כיף לתת ותענוג לקבל
מארזי מתנה ללקוחות ניתנים בקופסה עם מכסה המכילה מספר פריטים הקשורים בדרך כלל לנושא אחד. קופסאות מתנה...
קרא עוד »
מאי 09, 2023
מחפשים מתנות לילדים ותינוקות? הכירו את סוואגי
אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לברית, ליום הולדת או לכל אירוע אחר, נראה שהגעתם למאמר הנכון. כאן נספר לכם על...
קרא עוד »
אוק 11, 2020