רעיונות למנות מנצחות לקייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים

אירועים קטנים זה תמיד כיף ואם האוכל טוב – עשיתם את שלכם. כשרוצים למצוא קייטרינג לאירועים קטנים הרבה פעמים קשה לנו להחליט אילו מנות יתאימו יותר ואילו יתאימו פחות. זוהי בהחלט התלבטות לא קלה ואף מאתגרת. מצד שני, נוכל לראות לחיוב את העובדה שלרוב נכיר את רוב אם לא כל האורחים. ככל הנראה נוכל לדעת מבעוד מועד על בקשות מיוחדות כמו בנושא הגלוטן, כשרות, טבעונות ועוד. מארגנים אירוע קטן ומתלבטים אילו מנות יתאימו? קבלו את ההמלצות הכי חמות שלנו.

מנות מנצחות לאירועים קטנים


חטיפי פילו מלוחי – מי לא אוהב פילו עם שלל טעמים ובמנות קטנות? הנשנוש האולטימטיבי לתחילתו של אירוע (למעשה כל אירוע).

מלוחים מקמח Molino ללא גלוטן – מאפים מלוחים וטעימים במיוחד, במילויים שונים ומיוחדים. עבור צרכים מיוחדים כמו רגישות לגלוטן או כל העדפה בריאותית אחרת. כן, זה טעים ברמות גם בלי קשר.

לחמניות ביס – אין מה להוסיף. אפשרויות מילוי מגוונות ורבות. טעים תמיד ומדבר בעד עצמו.

טורטיות סושי סנאקס – נתחיל בנראות שתמיד עושה טוב לעין, זה מגש יפה. נמשיך במגוון טעמים מעולה אשר ידברו ממש כמעט לכל אחד או אחת.

חטיפי קאנאפ'ס – ואם במנות מרשימות עסקינן. קבלו במחיאות כפיים את אחת ממנות הדגל, אחת מהמנות המרשימות ביותר שתוכלו להגיש. מיני טארטלטים מלוחים בחמישה טעמים בלתי ניתנים לתיאור. זו בהחלט המנה שתגרום לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח.

טעימות מלוחות – אם קשה לכם להחליט והאירוע באמת קטן ואינטימי, למה לא לבחור את הכל? טעימות זו לא פעם הבחירה המועדפת, פשוט כי טועמים מהכל.

הזמינו קייטרינג חלבי לאירועים קטנים >>>

 

בגדול, אין באמת סוף לאפשרויות. ואם זה לא מספיק, ישנה אפשרות להרכבה אישית על פי רצונכם החופשי. מה שבטוח – מכל החלטה תהיו מרוצים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות לחג – איך לבחור את המתנה המושלמת כל פעם מחדש?
בתקופת החגים רובנו נוטים להעניק מתנות לקרובים לנו, אבל מצב שנוטה לתסכל את רובנו זה שאיננו בטוחים איזו...
קרא עוד »
אוק 26, 2018
4 סיבות לראות את ההרצאה של פסקל ברקוביץ'
נכון להיום בישראל יש מרצים רבים וכל מרצה שמעוניין להצליח חייב ליחצן את עצמו ולהציג את כל היתרונות...
קרא עוד »
יול 14, 2014
אתר ברכות – כדאי להכיר
מי שאי פעם ניסה לחבר בראשו או על גבי הדף ברכה מקורית, משעשעת או מרגשת - יודע כי מחסום היצירה מתרחש...
קרא עוד »
אוג 31, 2018