מחיר צילום חתונות

כאשר אנחנו מתכננים חתונה יש הרבה מאוד ספקים שצריך לבחור, נותני שירות כאלה ואחרים אך בעיקר הרבה כאב ראש סביב נושא הארגון. אחד הדברים היותר חשובים שאתם תצטרכו לבחור בשלב הארגונים הוא צלם לחתונה שלכם. ישנם הרבה מאוד נותני שירות בתחום הצילום כאשר לא כולם הם צלמים מקצועיים ולא כולם גם בעלי נסיון בצילום חתונה.

 

צילום חתונה הוא סוג של יצירת אומנות ועל מנת לתת לזוג המאושר להנות מהאירוע יש לעקוב אחרי הצעדים הטבעיים שלהם ולביים אותם כמה שפחות. הוא לתת לזוג כמה שיותר ספייס באירוע כדי שיוכלו להנות ממנו וגם בשביל להוציא חומרים כמה שיותר אותנטיים לאלבום התמונות לאחר מכן. שוק החתונות מגלגל כסף רב מידי שנה ואכן כמו בכל תחום, גם בתחום הצילום על מנת לקבל מוצר איכותי בדרך כלל נשלם יותר. במאמר הבא עושים מעט סדר. מחיר צילום חתונות, ממה הוא מורכב ולמה לא כדאי להתפשר על המחיר בנושא הזה.

 

צלם מקצועי אל מול צלם שאינו מקצועי

בתחום החתונות מתגלגל מידי שנה כסף רב ולכן צצים בו חדשות לבקרים נותני שירות חדשים ללא כל נסיון שמנסים לרכב על הגל הזה. חלק מאותם אנשים הינם צלמים ללא כל נסיון מקצועי בצילום חתונות והם מנצלים את השוק הזה על מנת לעשות כסף על הגב שלכם. הם חוסכים בשכירת צוות צילום ללא נסיון או בשכירת ציוד שאינו מתאים וכך נותנים לכם הצעת מחיר נמוכה באופן משמעותי בהשוואה למה שמקובל. ההמלצה היא להיזהר מכאלה הצעות היות ולאחר מכן כאשר תקבלו את המוצר המוגמר, בין אם זה האלבומים ובין אם זה רק החומרים, אתם תגלו שהם לא הכי איכותיים ואין שם באמת יד של אומן. לכן תראו שאתם בוחרים צלם מקצועי עם נסיון גם אם המחיר שהוא מציע לכם מעט גבוה יותר.

 

ציוד וצוות

מחיר צילום חלונות מושפע כמובן מצוות הצילום אותו נצטרך לאירוע שכן צוות צלמים גדול יותר מעלה את המחיר. לעיתים אין צורך בצוות גדול ומספיקים שניים או שלושה צלמים אך באירועים גדולים של 500 איש נצטרך לתגבר את צוות הצלמים, לפחות בשלבים הראשונים של הערב, על מנת שלא לפספס חומרים אותנטיים מהחתונה ושאנו הצלמים נתפוס כל דבר שקורה. גם בהיבט הציוד שנצטרך לשכור לאירוע גדול יותר, כמו תאורה למשל, יש עלות ומחירה של חתונה גדולה עם הרבה משתתפים יהיה גבוה יותר ממחיר של חתונה קטנה.

 

חבילת הצילום

החבילה שאותה רכשתם בסופו של דבר תשפיע על מחיר צילום חתונות שכן חבילה בסיסית לא תעלה כמו שעולה חבילת צילום סטילס וצילום וידאו עם עריכה של הסרט ועריכה של אלבומים לאחר האירוע.

 

למידע נוסף הכנסו לאתר: https://studioayalon.co.il/.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקת מסיבת רווקות בלתי נשכחת
אין דבר מרגש יותר כמו הרגע הזה שבו החברה הכי טובה מגיעה ואומר שזהו זה, היא החליטה להתחתן. יש אומנם גם...
קרא עוד »
ינו 17, 2018
כיצד גזיבו מתקפל לגינה מסייע מפני קרני השמש
בשנים האחרונות ניתן לראות רבים משקיעים בגינה שלהם באמצעות אביזרים המשדרגים את הגינה כגון ג'קוזי. אם...
קרא עוד »
יונ 19, 2018
הדברת ג'וקים
הדברה וניהול מזיקים, מתייחס לכל מערכת או אמצעי המבקשים לחסל או לווסת את אוכלוסיית החרקים הנחשבים...
קרא עוד »
מרץ 22, 2022