ציפורניים לכלה – להתאים את הציפורניים לשמלה

ציפורניים לכלה

ציפורניים לכלה

כלות רבות מתעניינות בעיצוב ציפורניים לקראת היום הגדול של החיים שלהן – יום החתונה. אך כמו שכולנו יודעות, עיצוב ציפורניים הינו תחום נרחב מאוד ובו סוגים שונים של עיצוב ואפשרויות בנייה שונות. אז אם עד עכשיו בחרת את עיצוב הציפורניים שלך באופן אקראי ובהתאם למה שהתחשק לך באותו יום, אז עכשיו המצב שונה ועלייך לבחור את סוג העיצוב המתאים לאירוע החשוב כל כך.

כלה יפה = כלה מטופחת

מיותר לציין כי כלה חייבת להיות מטופחת ביום החתונה שלה מכיוון שרק כך היא אכן תהיה יפה יותר ומושלמת. מסיבה זו, חשוב מאוד לבצע סדרת טיפולי יופי בתקופה שלפני החתונה ולוודא כי ביום הגדול היא אכן תיראה מטופחת ומרשימה ביותר. חלק מטיפולי היופי הם ביקור אצל קוסמטיקאית ברחובות , צריך להתחיל תקופת זמן מסוימת לפני החתונה מכיוון שמדובר במספר טיפולים שיש לבצע. לעומת זאת, יש טיפולים שניתן לבצע יום או יומיים לפני כן ועדיין האפקט שלהם יהיה מושלם.

לק ג'ל – לא כדאי לוותר לפני החתונה

אחד מהדברים שכדאי מאוד לעשות לפני החתונה הוא לק ג'ל. למעשה, לא חייבים דווקא לק ג'ל, אלא פשוט לעצב את הציפורניים לקראת היום הגדול. חשוב לזכור, כי כלות שמקפידות לטבול במקווה לפני החתונה, תצטרכנה לקבוע עם הקוסמטיקאית אחרי הטבילה מכיוון שלא ניתן לטבול עם ציפורניים מעוצבות.

על איזה צבע נלך הפעם? תלוי בשמלה

הבחירה בסוג העיצוב אף פעם לא משמעותית כל כך כמו עכשיו מכיוון שבכל פעם ניתן לבחור בכל עיצוב שהוא וכעת, כדאי מאוד להתאים את הציפורניים לשמלת הכלה. אם השמלה מלאה בנצנצנים, לכי על עיצוב מנצנץ, ואם מדובר בדוגמא חלקה, לכי על עיצוב סולידי יותר.

> נשים לפני חתונה חיפשו גם מעצבת גבות ברחובות

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטנת גלישה לכל גיל
הקיץ מזמין אותנו למצוא תעסוקה מיוחדת לילדים, שיוצאים מהמסגרות היומיות שלהם, ומוצאים את עצמם עם הרבה...
קרא עוד »
יונ 30, 2015
בצל הקורונה: קייטרינג חלבי לאירועים קטנים
אין שום ספק כי קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מהווה את התוספת המושלמת ביותר עבור כל אירוע. זוהי הדרך...
קרא עוד »
דצמ 23, 2020
מתנות מושלמות לגיוס
הבן האהוב שלכם עומד להתגייס ואתם כהורים הנרגשים, מוצאים את עצמכם שוברים את הראש בחיפושים אחרי מתנת...
קרא עוד »
דצמ 22, 2015