איך לבחור טבעת אירוסין?

טבעות אירוסין

הצעת הנישואין היא אולי אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בחייו של זוג שמחליט לאחד את הכוחות לתמיד, להתמסר זה לזו ולצמוח יחד לדרך אחת משותפת.

טבעת האירוסים מסמלת משמעויות רבות הן עבור הגבר והן עבור האישה החל מסמל המחויבות, ההתמסרות, הביטחון ובעיקר כאשר היא מונחת לאצבע המתאימה זו הדרך שלנו לומר ״איתך אני רוצה לחיות את שארית חיי בטוב וברע״. קיטשי ככל שזה נשמע, זה ממש ככה. במאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את טבעת האירוסין המושלמת לאהובת לבכם, כזו שלא תשאיר מילים בפיה חוץ מהמילה כן.

  • סגנון– יש מגוון רחב של סגנונות של טבעות אירוסין וכדי שבת זוגתכם תתחבר ותאהב את הטבעת, היא חייבת להתאים לסגנון שלה. עיצוב בסגנון וינטג׳ – טבעת המשלבת עיצוב עתיק לעתים גם עם סגנון קלאסי עכשווי. הסגנון העתיק מתאים בדרך כלל לנשים שגם אוהבות את אותו סגנון בביגוד ובבחירת אביזרי אופנה. עיצוב בסגנון מודרני המכונה טוויסט- הטבעת הקלאסית בה יהלום אמצעי במרכז המשלבת יהלומים קטנים נוספים. אם אתה לא בטוח בסגנון עד הסוף, עדיף תמיד ללכת על המראה הקלאסי של טבעת מרשימה ועוצרת נשימה, בלי לנסות להתחכם יותר מדי.
  • גודל – כל תיקון, בעיקר בטבעות המורכבות ממגוון של שיבוצים עלול להיות מסובך ואף לפגוע בהרכב היהלומים של הטבעת. במצבים רבים, אי התאמה של האצבע לטבעת מחייבת את הגורם דרכו רכשתם את הטבעת, לעצב טבעת חדשה לגמרי ולכן בכדי לא לייקר את הקנייה עוד יותר, מומלץ להגיע עם מידות מתאימות מראש.
  • תקציב – מחיר של טבעת יהלום מורכב מכמה משתנים. משקל היהלומים בקראט (כל קראט הוא חמישית גרם), רמת ניקיון של היהלום, סוג הטבעת עצמו – זהב צהוב או זהב לבן, החיתוך והצבע של היהלום. גם אנשים שכביכול מבינים קצת ביהלומים עושים את ההבחנה הראשונית לפי הצבע. צבע H או I נחשבים לצבעים ראויים כשהאותיות מתחת לאלו עד האות D יתאפיינו במחיר יקר יותר ומעל – ביהלום שאינו איכותי ואינו מומלץ לשיבוץ טבעת נישואין, בשל צבעו הצהבהב.

ניתן לראות סרטון דוגמא של טבעת אירוסין מבית Daniel Jewelry מדגם "ונציה": טבעת יהלום בלתי נשכחת אשר מעוצבת עם יהלומים צדיים בשיבוץ תעלה, ופלגים מרהיבים שמובילים לכתר עם אבן מרכזית גדולה ועוצרת נשימה.

אלו הם שלושת המאפיינים החשובים ביותר בהיותכם הולכים לרכוש טבעת יהלום. אם ברצונכם להעניק ליהלום שבחרתם מראה גדול יותר תוכלו לבחור לשבץ אבנים קטנטנות במשקל של 2-4 נקודות אשר ילוו את אבן היהלום המרכזית, מה שמצד אחד ייצור אשליה של יהלום גדול יותר ומצד שני יקפיץ את הטבעת בכמה רמות הן מבחינת היוקרתיות שלה והן מבחינת המראה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור פטריות חימום לגן אירועים?
אם יש לכם גן אירועים, ואתם רוצים להיות בטוחים כי האורחים שיגיעו למקום לא יסבלו מקור בעונת החורף,...
קרא עוד »
יונ 14, 2017
חלום לקנות לך יהלום: מדריך לטבעות יהלומים
'יהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה', כך נכתב בג'ינגל פרסומי בשנות ה50 ואכן מאז ועד עולם היו...
קרא עוד »
אפר 25, 2018
4 טיפים להזמנת מגשי פירות שיהיו בדיוק לטעמכם
רוצים ליהנות מגש פירות מפנק במיוחד שיקלע בול לטעם האישי שלכם? על מנת שכך באמת יהיה כל שאתם צריכים...
קרא עוד »
פבר 07, 2021