צילום אוכל

צילום אוכל

צילום אוכל

צילום אוכל הוא שירות חשוב מאוד הנדרש בתחום עסקי המזון. בין אם אתם חברת קייטרינג, מסעדה, סנדוויץ' בר או עסק אחר בתחום האוכל – אם אתם רוצים לשווק את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר תצטרכו לדאוג לתמונות איכותיות של האוכל. למעשה – בשונה מתחומים רבים אחרים – תמונה טובה של אוכל יכולה לגרום ללקוח להתגרות, להרגיש את האוכל אצלו בפה, לדמיין את הטעם שלו ולשפר משמעותית את כמות המכירות/ההזמנות של המוצר. 

מתי נצטרך שירותי צילום אוכל ולאילו שימושים?

צילום פקשוטים יכול לעזור לנו לצרכי מיתוג ושיווק. צילום המנות של המסעדה יכול לשמש אתכם בשיווק אונליין באתר האינטרנט, דרך הפייסבוק והאינסטגרם וכמובן גם לפרסומים פיזיים כמו הדפסת רול אפ, שימוש במנות לעיצוב התפריט, הצגה ממחושבת דרך הטאבלט של המנות בתפריט ועוד. צילומי מזון נפוצים בכל עסק שיש בו תעסוקה עם אוכל: חברות קייטרינג, מסעדות, סנדוויץ' בר ועוד. גם בתי מלון, בתי הארחה, צימרים ואחרים המציעים ארוחה כחלק מהשירותים או בתוספת תשלום ירצו להציג תמונות משכנעות שיעזרו לשווק את המוצר. 

האתגרים שבצילום אוכל:

צילום אוכל הוא תחום מאתגר כיוון שאי אפשר להשתמש בתמונות מהאינטרנט, גם אם רכשתם את הזכויות להם. צריך לצלם ולהציג ללקוח את המנה שהוא מקבל כפי שהיא ולא להציג לו משהו אחד ושהוא יתאכזב כשיקבל משהו אחר. האוכל מצטלם היטב כשהוא טרי ולכן אם לא תצלמו את המנה בדקות הראשונות לאחר הכנתה היא עשויה לאבד מהחיוניות והיופי שלה. כדאי להשתמש בשיטות שונות וטריקים להרים את המנות "העייפות" ולהציג אותן במלוא הדרן אך שוב – יש להיזהר מהטעיית הצרכנים והצגת משהו שהלקוח לא יקבל. רקע התמונה יהיה בדרך כלל בצבע לבן או שחור כאשר התמונה תוכל לבלוט מעל הרקע. לעתים ניתן יהיה לבנות את התמונה בקונספט עיצובי מעשיר יותר עם ירקות ותבלינים, קרש חיתוך, כלים ועוד.

המידע באדיבות סיגמא צילום מוצרים

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ימי כיף לעובדים, במה הם תורמים?
בחברה, העובדים הם אלה שעושים את ההבדל. אם הם לא אוהבים את העבודה שלהם או נהנים ממנה, הם עלולים להפסיק....
קרא עוד »
אפר 04, 2023
השכרת כיסאות ושולחנות
היום לא ניתן לקיים אירוע, ללא שירות של השכרת כיסאות ירושלים. מדובר על חלק בסיסי וחיוני בארגון של כל...
קרא עוד »
דצמ 23, 2020
מגלשה לחצר – כך תבחרו לכם את המגלשה המושלמת
איך בוחרים מגלשה למגרש משחקים ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מגלשה לגן שעשועים. הדבר...
קרא עוד »
אפר 20, 2023