קעקועים זמניים – מסוכן או מגניב?

קעקועים לרגל

קעקועים זמניים זהו ללא ספק השחקן החדש שהגיע לתת פייט למאפרות באירועים, ימי הולדת, מסיבות ועוד. השאלה הראשונה שתשאל תהיה כמובן האם החומרים והשיטה החדשים עלולים להזיק לעור שלנו או שמא נכנס לשוק טרנד מגניב ומטורף שהולך להימצא בכל אירוע?! במיוחד בשביל ההיכרות עם קעקועים זמניים, מעלה על כל השאלות והסרת חששות. ערכנו במאמר זה פירוט על איך עושים את הקעקועים הזמניים, האם החומרים מסוכנים ואיך מורידים אותם. קבלו.

פרטים נוספים באתר של מג'יק בן >>>

קעקועים זמניים – איך זה עובד?

בניגוד לאיפור גוף, קעקוע זמני לוקח שליש מהזמן שאנחנו מכירים עד היום, והתוצאה – ציורי פול מון צבעוניים וזוהרים בתאורת אולטרה. השיטה כוללת מיכל מים כאשר הצבעים המיוחדים צפים על פני המים. המתקעקע מכניס את היד לתוך המים ומוציא, תוך כמה רגעים נקלט על היד קעקוע זמני בצבעים משוגעים וצורות פסיכודליות. את הקעקועים הזמניים ניתן לראות גם בחושך בתאורת אולטרה. לאחר הטבילה, המתקעקע ייגש למייבש אוטומטי ויסייע לצבעים להתייבש על העור.

אולי יעניין אתכם לקבל מידע גם על כובע גרפיטי אצל מג'יק בן >>>

מסוכן או ידידותי?


החומרים בהם אנו משתמשים עבור קעקועים זמניים, אלו צבעים המאושרים על ידי משרד הבריאות וניתנים להורדה בצורה מהירה וקלה. אלו צבעים הנחשבים ידידותיים לעור הגוף אך נראים ממש כמו קעקוע מושקע. ניתן להסיר את הקעקועים הזמניים בעזרת מים וסבון בלבד. כך שאין שום סיבה לדאגה בעניין הזה. 

איפה תוכלו לפגוש אותם?


קעקועים זמניים יהיו נפוצים מאוד במסיבות פול מון ופסטיבלים למיניהם. מסיבות בריכה או על שפת הים. כמובן שבימי הולדת או חגיגות בר \ בת מצווה עמדת קעקועים זמניים היא לגמרי אחת האטרקציות הכי מבוקשות היום. תופתעו לגלות שגם בחתונות מיוחדות ומסיבות רווקות, יש סיכוי כבוה מאוד שתוכלו למצוא אותם מחכים לכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקת אירועים בטבע
מרבית האנשים מבלים את מירב ימיהם כאשר הם "כלואים" בין קירות כלשהם: בין אם מדובר בקירות המשרד בעבודה,...
קרא עוד »
פבר 10, 2016
מתחתנים? זמן לבחור תקליטן לחתונה שלכם!
מזל טוב! בשעה טובה הגיע היום המיוחל, הוא כרע על ברך ואת הסכמת וכעת החלו ההכנות לחתונה. חתונות הן כאמור...
קרא עוד »
פבר 19, 2019
שדרוג אירועים באמצעות מגנטים לאירועים
אתם עוברים ליד המקרר הביתי שלכם ופתאום, בלי שליטה, עולה על פניכם חיוך. הסיבה לחיוך הבלתי נשלט הזה היא...
קרא עוד »
פבר 24, 2015