שעונים מייקל קורס לאישה – 3 טרנדים ל-2022

שעוני נשים הן סטטוס של איכות חיים ולכן מי שונה לעצמה שעון של מייקל קורס, או מקבלת מותג זה במתנה נהנית משעון בטיב מעולה אשר מרשים כל אדם שפוגש אותה.

שעוני מייקל קורס לאישה 

קיימים כמה טרנדים ל – 2022, יש שעונים מעט מגושמים אשר בנויים מעיגול רחב ובו ספרות, קווים, ספרות רומיות על רקעים בגוונים שונים. יש אפשרות לרכוש אותם בזהב, כסף או הצבע העכשווי והאופנתי רוז גולד אשר הופך כל שעון ליפהפה במיוחד.

השעונים הללו קיימים עם שרשרת חוליות שהן עבות התואמות את גווני השעון או לחלופין עם חוליות דקות ועדינות יותר על פי צבעי השעון, אם מדובר בשעון בעל צבע אחד או שני צבעים.

שעונים עם יהלומים 

קיימים שעונים יפהפיים שסביב כל הקוטר שלהם משובצות אבנים קטנטנות והדבר יוצר שעון מרשים במיוחד. אין אדם שיראה את השעון ולא יתרשם מהמראה המיוחד והיוקרתי שלו. 

שעונים עדינים 

יש שעוני מייק קורס לאישה שהם עדינים יותר, בעלי קוטר קטן יותר ולכן הם יוצרים נראות עדינה יותר כאשר האישה עונדת שעון זה על היד. גם באופציה זו יש דגמים שסביב השעון יש אבנים משובצים. השעונים קיימים בגווני זהב, כסף או רוז גולד. במקצתם משולבים שני צבעים כמו רוז גולד עם כסף ושילוב זה יוצר נראות ייחודית ומרשימה ביותר.

שעון דיגיטלי 

ברוב סוגי שעונים מייקל קורס לאישה רואים את השעה באמצעות ספרות, ספרות רומיות או קווים. אך יש גם אפשרות לשעון דיגיטלי, שבו רואים מיד את השעה שהיא כתובה על הצג, כפי שרגילים מהטלפון הסלולרי. בדרך זו אין צורך לקרוא את השעה בלוח של השעון העגול.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אולם אירועים בירושלים
אולם אירועים הוא מקום נהדר לערוך בו אירוע פרטי או עסקי. מי שמתגורר בירושלים, אוהב את העיר או מכל סיבה...
קרא עוד »
ינו 16, 2017
חמאם טורקי ברחובות – ככה תמצאו מקום טוב להרגעת הגוף והנפש
מי שמחפש חמאם טורקי לא צריך לטוס עד לטורקיה, אפשר למצוא אפילו חמאם טורקי ברחובות. למעשה, ברחבי הארץ יש...
קרא עוד »
יול 11, 2021
טיול מאורגן לנופים הקסומים של סלובניה וקרואטיה
קרואטיה וסלובניה הן שתיים מהמדינות החדשות אשר נוסדו לאחר התפרקות יוגוסלביה בתחילת שנות ה-90 של המאה...
קרא עוד »
יול 25, 2018