אירוע שבת חתן – איך מתכננים אירוע בצורה נכונה?

הרבה מאוד משפחות נוהגות לערוך אירוע שבת חתן, לפני או אחרי החתונה של בנם מדובר על אירוע מקובל בקרב משפחות מסורתיות, דתיות וכן בקרב משפחות חילוניות שחשות זיקה מסוימת לדת. 

המשמעות של אירוע זה, היא עלייה לתורה של החתן לכבוד חתונתו ולאחר מכן עורכים לכבוד ולכבוד כלתו ארוחה גדולה עם בני משפחה וחברים. ישנן קהילות בהן נהוג לערוך את האירוע לפני החתונה, לעומת זאת ישנן קהילות בהם נהוג לערוך אותו אחרי החתונה. צריך לומר, מעבר לעלייה לתורה וכן מעבר לרוחה, ישנם מנהגים נוספים שכוללים ברכות שונות ועוד שורה של דברים שהחתן אמור לעשות וכן משפחתו והאורחים אמורים להכין ולבצע ביום האירוע. 

ישנן משפחות אשר בוחרות לערוך את האירוע אצלן בבית. אך מאחר ולא תמיד זה אפשרי, בפרט אם מוזמנים לאירוע אורחים ממקומות שונים בארץ וצריך לדאוג להם ללינה במהלך סופשבוע, אז ישנן משפחות שבוחרות לערוך את האירוע בבית מלון. לשם כך הן שוכרות את שירותיה של חברה שמתמחה בארגון שבת חתן. 

מה כולל שבת חתן בבית מלון?

בעיקרון, אירוע שבת חתן בבית מלון כולל כמובן כמות חדרים מספקים לכל האורחים המעוניינים בכך, אירוע עלייה לתורה בבית הכנסת שנמצא בבית המלון או בסביבתו הקרובה, וכן ארוחה המאורגנת לכבוד האורחים במקום. במידה וישנן אפשרויות נוספות המסופקות על ידי בית המלון, אזי שניתן להזמין מראש, קבלו פרטים נוספים באתר אורון תיירות. 

אחד היתרונות של אירוע כזה בבית מלון, הוא לא רק עצם זה שהאורחים יכולים ללון במקום אחד ולא לחלל שבת, אלא הם גם יכולים לבלות את כל משך זמן האירוע ביחד. הם יכולים לחגוג, לבלות, וכולם מכונסים במקום אחד מבלי שיש צורך לחכות או מבלי שאורחים מסוימים יפספסו חלקים מהאירוע. 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקת בת מצווה – מה זה כולל?
אם אתם מפיקים בת מצווה, בוודאי כבר רבים שאלו אתכם האם אתם מתכוונים לשכור חברת הפקה למען האירוע או שאתם...
קרא עוד »
אוג 11, 2018
עוגות מעוצבות ליום הולדת למבוגרים
יום ההולדת הוא היום הכי גדול בשנה. אצל ילדים הסיבה למסיבה היא ברורה וידועה לכל. אבל, היום יש יותר ויותר...
קרא עוד »
יונ 17, 2021
הפקת סרטון חתונה – רק עם הפקה מקצועית
דבר כמו הפקת סרטון חתונה צריך להתבצע על ידי חברה הפקה מקצועית אשר תדע ליצור את הסרטון שלכם תוך כדי...
קרא עוד »
ספט 12, 2021