אטרקציות לבת מצווה

הילדה שלכם חוגגת אוטוטו אירוע מרגש ומיוחד בחייה בו היא הופכת מילדה לאישה, וכעת עליכם ההורים לדאוג לה למסיבה הכי שווה ומושקעת שהיא תמיד חלמה עליה. בעבר מסיבות בת מצווה היו מתוכננות ממש כמו חתונה עם מאות אורחים וארוחה גדולה וחגיגית, כך שהילדה וחבריה היו מוצאים עצמם די משתעממים במהלך האירוע לאחר שהתעייפו מהריקודים שהדיג'יי משמיע הרקע.

כיום מסיבות הבת מצווה שמות במרכז את הנערה שהיא מסמר המסיבה, ולכן שילוב של אטרקציות לבת מצווה הן בגדר חובה כדי להעניק לה ולכל חבריה את ההזדמנות לחגוג, לשחק וליהנות בדיוק כמו שהם אוהבים. תוהים אילו אטרקציות יוכלו להתאים לחגיגת בת המצווה וכיצד תדעו לבחור נכון? אנו כאן כדי לסייע לכם בכך.

סוגים של אטרקציות לבת מצווה

כאמור, הדגש במסיבה הוא להעניק לילדה וחבריה כמה שיותר אטרקציות לאירועים ופעילויות מדליקות שיתאימו לגילם, ובינינו גם מבוגרים ישמחו להתנסות בהם – הנה כמה אפשרויות שכדאי שתכירו: 

  • מראת סלפי – במקום שהילדים יהיו צמודים לטלפונים שלהם ולא יפסיקו לצלם תמונות סלפי באירוע, אפשרו להם לצלם את עצמם וכל החברים בפוזות מיוחדות באמצעות מראת סלפי גדולה ומעוצבת שתפיק להם תמונות איכותיות למזכרת.
  • תא צילום – אפשרות נוספת לתמונות למזכרת כאשר הצילום מתבצע באופן פרטי בתוך תא סגור.
  • עמדת משחקים – משחקי שולחן, משחקי מולטימדיה ועוד עמדות משחק כיפיות.
  • עמדת איפור – גיל המצוות הוא גם הגיל בו הנערות מגלות את נפלאות הטיפוח, ועם עמדה ייעודית באירוע כולן ישמחו לפנק את עצמן גם לפני שהן מצטלמות בעמדות הצילום שהצבתם.

חבילת אטרקציות – מה זה אומר?

מבולבלים ממבחר האטרקציות שניתן לשלב בבת מצווה? תחסכו מכם את ההתלבטות ופשוט בחרו חבילת אטרקציות לבת מצווה, כך שבמחיר אטרקטיבי תוכלו לשלב באירוע כמה אטרקציות במקביל להנאת ילדתכם וכל החברים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנאות בישול זוגיות – המתנה המושלמת
זוגיות היא דבר לא פשוט אשר עם הזמן הולך ונשחק. אוכל הוא דבר שרק הולך ונעשה לדבר כה עיקרי, עד כי בכל בית...
קרא עוד »
מאי 01, 2019
מתכוננת לאירוע? אולי כדאי לבצע טיפול פנים לפני כן
העור הפנים שלנו חשוף להרבה נזקים כמו פצעי אלקנה, חשיפה מוגברת לשמש, תנודות במשקל, תרופות, זיהום אויר,...
קרא עוד »
פבר 21, 2015
אירוע בבית – מדוע לא לבשל בעצמכם?
אנשים רבים נוהגים לארח בביתם, לעתים כמויות גדולות של אנשים. למשל כאשר יש יום הולדת לאחד מבני המשפחה,...
קרא עוד »
דצמ 29, 2016