סיורים בעכו – איך מארגנים סיור בצורה חכמה

אחת הערים האהובות והפופולאריות ביותר על ישראלים ובוודאי אחד מהמוקדים הפופולאריים לטיולים וסיורים, היא עכו. העיר הצפונית אשר נמצאת על חופי הים התיכון ונחשבת גם לאחת הערים ההיסטוריות המשמעותיות בארץ ישראל, מהווה למוקד משיכה בזכות היופי שלה, המבנה הייחודי, האתרים ההיסטוריים ולא מעט בזכות המסעדות המיוחדות שיש בעיר. 

עכו, כידוע, מחולקת לשני חלקים. החלק המודרני והעיר העתיקה. מוקד המשיכה הוא כמובן החלק העתיק, הכולל את חומות העיר, המבצר, הנמל והסמטאות. חלק זה נמצא על רצועת החוף של העיר, מה שמאפשר בין היתר, ליהנות מבריזה נעימה כשמטיילים במקום, לצפות בדייגים המקומיים וכן ליהנות מסיור קולינרי בעכו בשלל מסעדות דגים ובשר מקומיות. 

עכו, היא אחת הערים המעורבות הגדולות בישראל, ולכן כשאנחנו מטיילים בעיר העתיקה, יש לנו אפשרות ליהנות גם ממסעדות וחנויות של יהודים וגם ממסעדות וחנויות של ערבים. מדובר באיזור רגיש אך יחד עם זאת, הוא מהווה לא פעם סמל לדו קיום. 

איך בונים מסלול בצורה נכונה

בשביל לבנות מסלול טיולים בעכו, אנחנו צריכים תחילה לדעת מתי בדיוק הטיול אמור להיערך, כמה אנשים אמורים להיות נוכחים בו, מהיכן הם מגיעים, מה המאפיינים שלהם, והיכן הן ירצו לטייל. 

להבדיל מערים אחרות, צריך לומר, עכו היא לא עיר שמתחלקת למספר אזורים מבוקשים אלא יש בה את העיר העתיקה שמהווה מוקד משיכה ואין עוד אזורים שנחשבים פופולאריים. יחד עם זאת, באזור זה אפשר ליהנות ממגוון רחב של מקומות בהם ניתן לטייל ולבלות. מדובר על אזור מאוד מרשים וייחודי, אזור הכולל בתוכו הרבה מאוד דברים ייחודים, אשר לא ניתן למצוא בערים אחרות. 

רצוי מאוד, כשמארגנים סיור בעכו גם להזמין מראש מקום במסעדה מקומית.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תפילין לבר מצווה – איך בוחרים?
בכדי שאתם תוכלו לבחור לבן שלכם תפילין לבר מצווה אשר מתאימים בדיוק לו, אתם צריכים לשאול את עצמכם מספר...
קרא עוד »
אוק 27, 2017
אוהלים להשכרה יהפכו את האירוע שלכם למושלם
תנסו לוודא שאם אתם כבר בוחרים לשכור אוהלים לאירוע שלכם, שבאמת יהיה מדובר באוהלים שיענו על הדרישות...
קרא עוד »
נוב 14, 2016
מה כוללת חבילת אטרקציות לבת מצווה
חגיגת בת מצווה היא אבן דרך חשובה עבור בנות יהודיות. כדי להפוך את האירוע למיוחד עוד יותר, חשוב לבחור את...
קרא עוד »
אפר 17, 2023