פעילות לשבת חתן: שאלות מצחיקות לשבע ברכות

שבע ברכות הינו האירוע המרגש ביותר שניתן להיפגש בו על כל המשפחה, האהובים והיקרים ולהתחיל להתבדח ולו במעט "על חשבונם של החתן והכלה" הפעם באמצעות שאלות מצחיקות ומדהימות לרגל טקס שבע הברכות הנהוג לאחר החתונה ומאפשר לשאול את כל השאלות והעצות שהופכות את זה למושלם ביותר.

אז מה אפשר לשאול ואיך זה יכול להצחיק ולשמח את האווירה? הנה כמה רעיונות לפעילות לשבת חתן ובין היתר שאלות ופעילות מצחיקה לזמן שבע הברכות. 

איזו פעילות מתאימה לשבת חתן? 

אחד הרעיונות הטובים ביותר לפעילות שבת חתן ובפרט טקס שבע הברכות זה השאלות המצחיקות והרעיונות המדהימים הוא לחלק לכל אורח פרי או ירק ולבקש מכל אחד מהמשתתפים לכתוב ברכה מדהימה או מצחיק ואפילו שאלה לחתן או לכלה. 

רעיון נוסף הוא להדפיס על גבי דף גדול תמונה של הזוג ולהפוך אותה לפזל כך שכל אחד יחתוך מהפזל ויגלה שאלה מצחיקה שתופנה ישירות אל החתן והכלה. 

בכל פעם שמישהו יענה נכון הוא ישתלב בפזל וכך תיווצר תמונה מושלמת של הזוג. 

משחקים מצחיקים לשבע ברכות 

לוקחים את הזוג, משיבים אותם על כסאות כשגבם אחד לשני וכל אחד מהם מקבל חפץ ואז מתחילות השאלות המצחיקות שקשורות בעיקר למי יסדר את הבית, מי בסופו של דבר ישליך את הזבל לפח ועוד. 

בסופו של דבר, זה יוצא מדהים, מצחיק ביותר והכי חשוב, ערב או אפילו צוהריים מושלמים שיכולים לספק את התשובה הטובה ביותר למה שנקרא המשך המסיבה, ההתרגשות ואירוע החתונה שזה עתה הסתיים ומוביל את זה ישירות אל טקס שבע הברכות שלא חייב להיות דידקטי אלא מצחיק ואפילו מרגש. 

לפרטים נוספים על פעילות לשבת חתן היכנסו לאתר https://www.odteam.co.il/

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך למצוא מקום לחתונה בוטיקית
מציאת מקום לחתונה בוטיקית זוהי משימה שיכולה להיות פשוטה וזאת אם ניגשים אליה תוך כדי שמתייחסים אל...
קרא עוד »
מאי 05, 2021
סיורים בעכו – איך מארגנים סיור בצורה חכמה
אחת הערים האהובות והפופולאריות ביותר על ישראלים ובוודאי אחד מהמוקדים הפופולאריים לטיולים וסיורים,...
קרא עוד »
אפר 13, 2022
שובר לספא זוגי
רוצים לפנק את בני הזוג ליום כיף בספא לכבוד היום הולדת? יום נישואין? או סתם כי בא לכם לעצור לרגע הכול...
קרא עוד »
אוג 03, 2021