סגנונות מדליקים להזמנות לחתונה

קשה שלא להתבלבל משפע הסגנונות המדליקים של הזמנות לחתונה שבחירתן הפכה להיות תת-פרויקט בהפקת חתונה. מרובע או מלבן, תוכן עם או בלי תמונה, מאיזה חומר, איזה גימור ועוד – על ההזמנות החמות שמשגעות את אלו שעוד רגע יאמרו I DO – במאמר שלפניכם.  

 

SAVE THE DATE

Save the date צעק הכרוז הדמיוני בהזמנות מלפני עשור. זה לא היה חשוב אם ההזמנה הגיעה על קרטון ביצוע, בריסטול מעוטר או גלויה מבריקה, העיקר שהכרוז הדמיוני עשה לנו פרפרים בבטן. בעידן שבו המדיה מחליפה חלק גדול מהתקשורת האנושית והבינאישית קשה מאד להגדיר ולאפיין את האינדיבידואל, הכל וכולם נראים אותו הדבר וכל אחד מחפש את האקס פקטור לאירוע שלו, את הדבר היצירתי והייחודי שיגרום לכל השאר לומר 'כמו שלכם עוד לא היה'. הדבר בא לידי ביטוי כבר בשלב ההכנות לחתונה, וההזמנה השבלונית שמספק בעל האולם כבר לא מספקת את הריגוש.

 

קראו על הזמנות וידיאו לחתונה>>>

כפרית, רשמית או קלאסית

מתוך שלל הסגנונות השונים של ההזמנות שיש היום תוכלו למצוא את זו שמשקפת אתכם, את הקשר שלכם ואפילו את תפיסת החיים שלכם. כזו שתאמר קצת יותר ממילה, לא רק על האירוע אלא גם עליכם. 

אם אתם נשמה עירונית, שחיים פיח אוטובוסים במרכזה של עיר ולא מוותרים על בילוי לילי עם חברים על הבר, הזמנה אורבנית היא התשובה עבורכם. אם יין וגבינות על החוף אל מול שקיעה וצלילי כינור מבטאים את מי שאתם, הזמנה רומנטית תעביר בדיוק את זה לאורחים שלכם. 

 

סיכום

קיימים עוד הרבה מאד סגנונות מדליקים של הזמנות לחתונה בהן תוכלו למצוא את המתאימה לכם,  גם דיגיטליות (פחות כסף והרבה אקולוגיה) וגם במשלוח עד הבית. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
10 מתנות מיוחדות לחגים
החגים כבר כאן וזה אומר שאנחנו צריכים לחשוב מה לקנות לבני המשפחה, חברים, אנשים שאנחנו מתארחים אצלם....
קרא עוד »
אוק 07, 2019
כיצד בוחרים נכונה לופט לאירועים?
עבור מגוון רחב של אירועים, ניתן לשכור לופט, לפי הגודל, האבזור, המראה והסגנון המבוקש. תוכלו להעביר של...
קרא עוד »
מרץ 29, 2016
איך למצוא את כל גני האירועים במקום אחד?
אם אתם מחפשים גן אירועים יוקרתי ואיכותי בו תוכלו לקיים את האירוע שלכם, הגעתם אל המקום הנכון. אין ספק...
קרא עוד »
יונ 27, 2018