מזג אוויר בנהריה

העיר שעלתה לכותרות בשנים האחרונות בשל מזג האוויר היא לא אחרת מאשר נהריה. נהריה היא העיר הצפונית ביותר לאורך מישור החוף הישראלי, זו העיר הגובלת בגבולה הצפוני של המדינה בסמוך לראש הנקרה. נהריה היא עיר אשר לרוחבה עובר נחל הגעתון שכבר עלה לא פעם לכותרות בעקבות מקרים של גשמים עזים אשר הציפו את הנחל, יצרו שיטפון והובילו לנזקים אדירים ברכוש ובנפש. נחל הגעתון עובר במרכז העיר ממש והוא זה שבמידה רבה מחלק בין החלקים השונים של העיר, על כן מומלץ תמיד לוודא מהו מזג אוויר בנהריה לפני שמגיעים לנפוש באיזור

נהריה כחלק מהגליל המערבי

נהריה היא לא רק עיר השוכן לצידו של הים התיכון אלא מדובר על עיר הממוקמת בגליל המערבי. מה שאומר כי מדובר על עיר שנהנית מהיתרונות של החלק הצפוני של מדינת ישראל המוכר בזכות מזג האוויר הקריר השורר בו חלקים נכבדים מחודשי השנה, המקום בו בשילוב עם הבריזה המגיעה מהים, לאורך רוב חודשי השנה מזג האוויר הוא בהחלט נעים באופן יחסי. 

כמות משקעים ממוצעת וטווח הטמפרטורה

בנהריה כמות המשקעים הממוצעת לעונת החורף היא בערך 160 מ"מ של גשם, תלוי בשנה כמובן. לאורך חודשי החורף בדרך כלל הטמפרטורה לא יורדת מתחת לשש מעלות וזאת לאור העובדה כי נהריה זו עיר הממוקמת בסמוך לים, כלומר, לא בחלקים הגבוהים של הגליל המערבי. בחודשי הקיץ מזג האוויר בישראל בהחלט עלול להיות חם וכמו בחלקים שונים בארץ ישראל גם בנהריה הטמפרטורה עלולה לעלות עד לשלושים מעלות צלזיוס.

לאורך חודשי עונת המעבר עדיין נראה משקעים בדמות טל ולחות. שוב, התוצאה של המגורים בחלקה הצפוני של מדינת ישראל ובסמוך למישור החוף, המביא איתו את הלחות המגיעה מהים. לאורך חודשי האביב נהריה מוכרת בתור עיר השוכנת לצידה של פריחה יפה ויוצאת דופן.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פעילות לייזרטאג
אחת הפעילויות הכיפיות והמלאות אקשן, שהיא גם אטרקציה מעולה לאירועים, נקראת לייזרטאג. מה זה לייזר טאג...
קרא עוד »
פבר 18, 2020
אולמות כנסים בתל אביב – היתרונות של תל אביב לכנסים
תל אביב היא יעד פופולרי לכנסים כבר עשרות שנים. זוהי העיר המושלמת לאירוח אירועים עם השילוב של תרבות,...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
מופע טלפתיה למבוגרים
אתם מנסים לחשוב איך לעשות יום הולדת מרגש ומיוחד לאבא שלכם? הזמנתם כבר את כל החברים שלו? אם כך, כדאי...
קרא עוד »
מאי 04, 2022