מהן הצורות הפופולריות ביותר בעיצוב בלונים לאירועים?

יש אין ספור אפשרויות לעצב את מסיבת הבלונים שלכם, כל אירוע והעיצוב המתאים לו, הכול בהתאמה אישית. יש אין ספור צורות לעיצובי בלונים, אבל בו זמנית חשוב מאוד לקחת בחשבון את סוג האירוע ורק אחר כך להתאים את הבלונים ואת העיצוב לדבר המושלם ביותר. 

לצורך העניין, אפשר לדבר על קיר מדהים של בלונים, קירות או קיר בלונים מושלם שיש עליו המוני בלונים, הוא מייצר את ההתלהבות הראשונית ובין לבין, כאשר מציצים אליו מגלים שדרוג מושלם לאירועים של פעם אחת בחיים.

חוגגים יום הולדת או אפילו אירועי בריתה? בואו נדבר על חלק מהצורות והאירועים שהבלונים יתרמו להם, הפעם זה העיצוב שלכם. 

אילו סוגי עיצובים יש? בלונים בשלל גוונים ועיצובים 

אם זה אירוע בר או בת מצווה, תמיד אפשר לראות עיצוב בלונים לאירועים ברוח הנושא עצמו, אולי בצורת תלית, אולי ספר וצבעים וגוונים שגם הם מיצגים את הרוחניות וקבלת עול המצוות. לעומת זאת, אם זה אירוע של ברית, אפשר בהחלט לייצר סט מדהים של בלונים כמוצץ אחד גדול ומדהים, איך מעצבים את השולחנו? גם שם אפשר בהחלט להצמיד בלוני הליום מושלמים שיכולים להעלות חיוך גדול ולאפשר לכם להפוך כל אירוע לשמח במיוחד. 

ניסיון נוסף הוא עיצוב של עמוד מושלם, קבלת פנים עם בלונים באמצעות קיר מדהים, רחבת ריקודים ומיקום שבו כולם יצטלמו וישאירו לעצמם ולכם את הזיכרון המתוק ביותר של האירוע הכול בזכות שדרוג הבלונים. 

מחפשים מעצב אירועים? צרו קשר עם וואו בלונים >>

בסיכום דבר, יש המון סגנונות ואפשרויות ובין לבין, יש בלונים אקסקלוסיביים ויש פחות, השאלה מה התקציב אותו תרצו להשקיע ואיזה אפקט תרצו לייצר בסופו של יום. 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טאבלט לכל אירוע
הטאבלט הוא מכשיר מיוחד במינו. מצד אחד מדובר במעין מחשב נייד קטן שאפשר לשאת לכל מקום, ובאמצעותו ניתן...
קרא עוד »
אוג 20, 2018
צילום בוק בת מצווה באזור המרכז
פעם האירוע של חגיגות בת המצווה היה אירוע צנוע שקרוב יותר אל יום הולדת בקרב בני המשפחה מאשר אירוע...
קרא עוד »
מאי 30, 2018
האם כדאי לשלב הרצאה מעניינת באירוע הקרוב?
להפיק בימינו אירוע שבאמת יהיה שונה, מעניין וכזה שאנשים זוכרים זה לא דבר פשוט. לכן בהחלט כדאי יהיה...
קרא עוד »
נוב 15, 2016