סידור עם הקדשה

אתם רוצים לקנות למישהו מתנה שהוא לא יוכל לשכוח? מתנה שהוא יתרגש ממנה בכל פעם כשהוא יביט בה? אם כך, ברור מדוע סידור עם הקדשה זו בחירה נפלאה. בדקו את הפרטים השונים עוד היום, הזמינו סידור עם כל הקדשה שתרצו ותראו שהנמען שלכם יודה לכם בכל ליבו. 

איך בוחרים סידור?

מתנה כמו סידור עם הקדשה דורשת מכם, לפני הכול, לבחור את הסידור המתאים. יש מגוון רחב של פרטים ואפשרויות שצריך לקחת בחשבון, כמו למשל: האם זה צריך להיות סידור בנוסח אשכנזי או מזרחי? ובנוסף, האם מעניין אתכם יותר לקנות סידור שלם או שאתם מחפשים משהו ספציפי יותר כמו סידור מנחה וערבית או סידור כיס? ככל שתדעו בצורה מדויקת יותר מה אתם מחפשים, מובן שהחיפוש יהיה מהיר יותר. 

עיצוב הסידור

אי אפשר להתעלם מעוד נקודה חשובה כשמדברים על סידור עם הקדשה, והיא: העיצוב של הסידור? האם הוא מיועד לגבר או לאישה? והאם אתם מעדיפים אותו בצעים כמו ורוד וכחול או שאולי דווקא צבעים כמו חום ולבן יוכלו להתאים יותר למי שיקבל מכם את המתנה? רצוי לשים לב לכל הפרטים האלה, כי אחרי הכול, מי שמקבל מכם את הסידור עם ההקדשה צריך לאהוב את המתנה. 

כמה עולה סידור כזה? 

אם מה שמטריד אתכם זו השאלה כמה עולה סידור עם הקדשה, חשוב שתדעו שיש כמה נתונים שיכולים להשפיע על המחיר. למשל, אם תרצו לקנות סידור ארנק עם רוכסן לאישה, המחיר יהיה בערך 65 ₪.  לעומת זאת, אם אתם מחפשים סידור תפילה להשם והכול מתגשם המהודר, המחיר יכול להגיע גם ל 99 ₪. בנוסף, אם אתם מזמינים את הסידור עם ההקדשה אונליין, רצוי לבדוק האם תידרשו גם לשלם על המשלוח או שזה כבר כלול במחיר.

>להזמנת סידורים בקרו באתר תפילה לדוד

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מתאימים אולם לסוג אירוע
ההיצע הרב כיום בתחום אולמות האירועים, גורם לכל אדם אשר עורך אירוע, לחפש את אולם האירועים המדויק עבור...
קרא עוד »
אפר 09, 2019
האם כדאי לשלב הרצאה מעניינת באירוע הקרוב?
להפיק בימינו אירוע שבאמת יהיה שונה, מעניין וכזה שאנשים זוכרים זה לא דבר פשוט. לכן בהחלט כדאי יהיה...
קרא עוד »
נוב 15, 2016
כנסי משאבי אנוש – ידע מקצועי וחשיפה לקהל
במסגרת כנסי משאבי אנוש נערכים הרצאות ע"י סמנכ"לי ומנהלי משאבי אנוש מארגונים שונים. הרצאות אלו מהוות...
קרא עוד »
ספט 03, 2014