תאורת צמודה תקרה

תאורה צמודת תקרה היא סוג של תאורה המוצבת על התקרה. בדרך כלל הוא מותקן על מסילה או תלוי מתקרה. הסוג הנפוץ ביותר של תאורה צמודת תקרה משתמש בנורות פלורסנט. אורות אלה הם החסכוניים ביותר באנרגיה והם משמשים בדרך כלל במשרדים, חנויות קמעונאיות ומסעדות. נורות פלורסנט גם בטוחות יותר מסוגים אחרים של נורות מכיוון שאינן מכילות כספית כמו שנורות ליבון. ניתן למצוא גופי תאורת צמודי תקרה בצורות וגדלים רבים ושונים שניתן להתקין בכל מקום מבתים ועד מבנים מסחריים.

היכן כדאי להתקין?

תאורה צמודת תקרה היא סוג של תאורה המותקנת בדרך כלל בתקרה, בדרך כלל בבניין תעשייתי או מסחרי. הוא מספק אור אחיד יותר עם פחות צללים מאשר גופים מסורתיים. אורות צמודי תקרה משמשים בדרך כלל במסגרות תעשייתיות או מסחריות, שם הם יכולים לספק תאורה לאזורים גדולים במהירות וביעילות. הם גם אידיאליים עבור אלה שצריכים להאיר שטחים גדולים במהירות וביעילות כגון מפעלים, מחסנים או חנויות קמעונאיות. אורות תקרה הם דרך חסכונית להאיר חללים. זהו סוג של תאורה שמתקין בתקרה ומספק תאורה אחידה יותר עם פחות צללים מאשר גופים מסורתיים. אורות צמודי תקרה משמשים בדרך כלל עבור הגדרות תעשייתיות או מסחריות שבהן ניתן להשתמש בהן כדי לספק אור על שטחים גדולים במהירות וביעילות, כמו גם להיות אידיאלי עבור אלה שצריכים להאיר שטחים גדולים במהירות וביעילות כגון מפעלים, מחסנים או חנויות קמעונאיות.

היתרונות של תאורה צמודת תקרה:

היתרון העיקרי של תאורה צמודת תקרה הוא שניתן להתקין אותה במהירות ובקלות, עם מינימום נזק לתקרה שלך. זה גם לא דורש שום חיווט או כישורים מיוחדים כדי להתקין. החיסרון הוא שתאורת תקרה יכולה להיות מוגבלת למתקנים קטנים יותר, מכיוון שקשה להעביר חיווט דרך התקרה. אורות תקרה בחדר האמבטיה תלויים בדרך כלל על וו על התקרה, במקום להעביר חיווט דרך הקירות. התקנה זו מהירה וקלה, מכיוון שהיא אינה דורשת חיווט או כישורים מיוחדים להתקנה. החיסרון הוא שלפעמים יכול להיות קשה להכניס מספיק אור לחדר קטן בשיטה זו.

>לקטלוג המלא של גופי תאורה צמודי תקרה בקרו באתר HOMELED

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים להרמת אירוע עסקי מוצלח
אירועים עסקיים הם תמיד מרגשים ומלאי ציפיות. אנשי עסקים נפגשים זה עם זה, מעלים רעיונות חדשים, אפשרויות,...
קרא עוד »
ינו 09, 2021
אלכוהול מבצעים, הטבות והנחות אונליין
אין זה סוד שהחל משנות התשעים, אנחנו יכולים לראות שינוי ניכר בכל מה שקשור לתרבות האלכוהול בישראל....
קרא עוד »
מרץ 19, 2021
למה אתם חייבים לנסות חדרי בריחה בתל אביב?
לבלות עם הילדים זה משהו שהרבה הורים מקדישים לו זמן, תשומת לב ומחשבה. עם זאת, עד לא מזמן רבים מאיתנו...
קרא עוד »
מרץ 20, 2018