טיול פרטי לקוסטה ריקה – טיול שלא תרצו לפספס

קוסטה ריקה היא מדינה במרכז אמריקה. זוהי המדינה השנייה בגודלה בדרום אמריקה ואוכלוסייתה מונה כ-9 מיליון איש. בקוסטה ריקה אקלים טרופי, עם קיץ חמים וחורף מתון. המאפיין הבולט ביותר של תרבות קוסטה ריקה הם הריקודים הלאומיים, המכונים "ריקודי השמש". או "סלסה דה פאלו" שהייתה מסורת מאז האימפריה הספרדית. קוסטה ריקה היא מדינה עירונית מאוד, בעיקר בגלל האקלים הטרופי שלה, ורוב האנשים מסתמכים במידה רבה על חקלאות כדי לשרוד. המדינה היא דו לשונית לחלוטין, עם ספרדית ואנגלית כשפות רשמיות. המאפיינים הללו הם חלק מהיתרונות שמעלים את הביקוש לתכנון טיול פרטי לקוסטה ריקה

האם קוסטה ריקה היא יעד מעודף לטיול לחו”ל?

קוסטה ריקה היא מדינה, שיש לה דמיון מדהים למדינות אירופה. היא מפורסמת בזכות החופים, הנופים היפים והתרבות העשירה שלה. למדינה יש יופי טבעי מדהים וגם היסטוריה עשירה.

קוסטה ריקה היא אחת המדינות המתויירות ביותר באמריקה הלטינית והיא מציעה כמה מהחוויות הטובות ביותר בטיולים. המדינה הזו הייתה ידועה פעם בשם "ארץ האביב הנצחי" ועדיין יש לה את האיכות הזו היום. . במדינה יש חופים מדהימים ופארקים ימיים מוגנים. קוסטה ריקה גם קרובה מאוד לפנמה, אז אם אתם מחפשים שער לים הקריבי, זה יהיה מקום מצוין להתחיל בו! הים הקריבי הוא ביתם של מדינות אקזוטיות רבות וחוויות טיול ייחודיות. הוא ידוע בעיקר בזכות האקלים הטרופי הקל שלו עם שפע של שמש לאורך כל השנה, שוניות אלמוגים ענקיות המהוות בית לחיים ימיים מגוונים (מכרישים ועד קרניים), בתוספת חופי חול לבן יפהפיים ואתרי מורשת עולמית כמו איסלה אסקודו שממנו ניתן לראות הפסגות הוולקניות של מונטזומה.

מה כדאי לדעת לפני שנוסעים לקוסטה ריקה?

קוסטה ריקה היא מדינה במרכז אמריקה, השוכנת בקצה הדרומי ביותר של דרום אמריקה. היא גובלת בניקרגואה בצפון ובמערב, בפנמה במזרח ובבליז ובגואטמלה בדרום. למדינה שטח של כ-13,000 קמ"ר. לרוב מטיילים מתלבטים בין טיול לקוסטה ריקה או ברזיל – שזהו יעד פופולרי נוסף עליו ניתן למצוא מידע בלינק https://www.redpineapple-trips.co.il/trips-category/brazil/.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מועדוני בת מצווה זה להפיק אירוע בעצמיך
כאשר אתם בוחרים מועדוני בת מצווה בהם תקיימו את מסיבת בת המצווה של הילדה שלכם, אתם למעשה בוחרים להפיק...
קרא עוד »
דצמ 27, 2016
תסרוקות ערב הטרנדים הלוהטים ב 2018
תסרוקות ערב הפכו לטרנדיות במיוחד בשנים האחרונות, כאשר שנת 2018 נחשבת לאחת השנים המעניינות ביותר בתחום....
קרא עוד »
דצמ 14, 2018
פארק קרסו למדע בבאר שבע
בלבה של העיר באר שבע, בירת הנגב, שוכן לו מתחם מרתק ומיוחד במינו: פארק פעילויות חווייתיות למדעים,...
קרא עוד »
אוק 27, 2016