5 טיפים מהמומחים לאיפור עדין לכלה

איפור כלות הוא תהליך עדין. זה דורש הרבה יצירתיות ומיומנות כדי לקבל את המראה המושלם. איפור עדין לכלה הוא טרנד נהדר שגורם לך להיראות הכי יפה בחתונה שלך. בקרי באתר אור קופליס למידע מקצועי נוסף.

אומנות האיפור 

האיפור של הכלה הוא החלק החשוב ביותר בתלבושת כלה. איפור הוא אמנות, ודרושה מיומנות רבה כדי לעשות זאת נכון. עם זאת, ישנם סוגים רבים של איפור, כל כך הרבה מותגים וטכניקות שונות. כדאי להתחיל עם כמה דברים בסיסיים, כמו בחירת גוון לגוון העור שלנו או בחירת השפתון המתאים לשפתיים שלנו.

כל המרכיבים של איפור ללא רבב

כדי לקבל עבודת איפור ללא רבב, עליך לקחת בחשבון את הדברים הבאים. אנחנו לא יכולים לשכוח שכולנו צריכות להתמודד עם האיפור העדין מכל הזוויות. זה לא רק על הפנים של הכלה. התלבושת שלה, הנעליים והשיער שלה הם גם חלק גדול ממה שגורם לה להיראות כל כך מיוחדת ביום חתונתה.

אבקה בהירה 

השתמשי באבקה בהירה ללחיים כדי למנוע מהן להיראות כהות מדי או בצבע בהיר מדי. אם את רוצה ללכת על משהו כהה יותר, השתמשי בפודרה מנצנצת במקום בפודרה הרגילה מכיוון שהיא תעניק את הממד הנוסף הזה לפנים שלך ותגרום להן להיראות טבעיות יותר (אם את רוצה משהו בהיר יותר לכו על מראה מוארש). 

קונסילר 

. הקפידי על בסיס או קונסילר טוב מתחת לעיניים כי אם לא, את תיראי פחות רעננה ביום החתונה.

אמנית איפור כלות

כלות צריכות עוזרת שיכולה למרוח את כל מוצרי הקוסמטיקה והאביזרים הדרושים מבלי לעשות טעויות או להתעסק בפרטים. עוזרות אלו נקראות אמני איפור כלות (בדקו איפור כלות בתל אביב בקישור) והן תורמות למראה מאופר אך עדין, בסגנון המושלם שלך.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד גזיבו מתקפל לגינה מסייע מפני קרני השמש
בשנים האחרונות ניתן לראות רבים משקיעים בגינה שלהם באמצעות אביזרים המשדרגים את הגינה כגון ג'קוזי. אם...
קרא עוד »
יונ 19, 2018
יתרונות של פרחים מלאכותיים בגינה
כשאנחנו בוחרים לעצב את הגינה שלנו בבית או בעסק, אז מן הסתם אנחנו רוצים להשתמש בצמחים ובפרחים הכי יפים...
קרא עוד »
מרץ 07, 2019
טיולים מאורגנים לאירופה – טיולי משפחות
יש הורים שאינם יכולים לנסוע לחוץ לארץ מבלי הילדים שלהם. כולנו מכירים כאלו. לפעמים אנחנו מסתכלים עליהם...
קרא עוד »
יונ 15, 2016