כתר לכלה – להרגיש נסיכה ביום החתונה

כתר לכלה הוא סוג של כיסוי ראש הנלבשת על ידי כלה ביום חתונתה. הכתר מורכב בדרך כלל מעיגול שמתאים סביב ראשה של הכלה ובדרך כלל מעוטר בפרחים או תכשיטים. הכתר לכלות הוא כיסוי ראש המגיע בעיצובים שונים. הוא עשוי בדרך כלל מתחרה, פנינים וחומרים עדינים אחרים.

כתר לכלות, איך זה התחיל

הכתר לכלות קיים מאז תחילת המאה ה-18, כאשר הוא נלבש לראשונה על ידי נשים שהיו נשואות או מאורסות כדי להינשא. הכתר היה סמל למעמדם כאישה ולחשיבות תפקידם בחברה. מקורות הכתר אינם ידועים אך ייתכן שהוא נוצר בהשראת טקס ההכתרה המלכותי הכולל כתר או נזר תכשיטים על ראשה של הכלה.

כתר לכלות הוא סמל למצבה המשפחתי של הכלה ולחייה החדשים כאישה. הכתר עשוי בדרך כלל מזהב, כסף, או משובץ באבנים יקרות ותכשיטים. בדרך כלל לובשים את הכתר בטקס החתונה, שם מניחים אותו על ראשה של הכלה.

כתר הוא סמל מסורתי של מלכות, אצולה וכוח. כתרים עשויים בדרך כלל ממתכת או אבני חן יקרות ונענדים על ידי חלק מבני המלוכה, האצולה או הכוח כסמל למעמדם. החלק העליון מעוטר בדרך כלל בתכשיטים או עיטורים אחרים כגון נוצות או פנינים. 

להרגיש נסיכה, לא רק כתר לכלה

שמלות כלה נסיכות הן נושא נפוץ בחתונות. הכלה מעוטרת בשמלה ובהינומה יפים, והחתן לבוש בטוקסידו. שמלות אלו יכולות לנוע בין מסורתיות מאוד למודרניות ועכשוויות. כמה מעצבים אפילו יוצרים עיצובים ייחודיים משלהם לשמלת הכלה הנסיכה.

המטרה העיקרית של שמלת כלה נסיכתית היא לגרום לכלה להרגיש כמו בת מלוכה ביום חתונתה. שמלת נסיכות נועדה לגרום לכלה להרגיש כאילו היא הולכת במעבר באווירה דמוית אגדה, דבר שניתן להשיג באמצעות תחרה ובדים עדינים אחרים שנמצאים בדרך כלל בשמלות יקרות.

להזמנות מהאתר של דנה מנצור >>>

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 סיבות לטייל בברצלונה
החיפוש אחר הנופש האולטימטיבי שישאיר בנו זיכרונות נעימים שאולי נרצה לשוב יום אחד לאותם מקומות לא...
קרא עוד »
נוב 23, 2016
פרלינים עד הבית
מחפשים את הדרך הכי מוצלחת שיש לשמח מישהו שחוגג יום הולדת? החברים הכי טובים שלכם נמצאים בבידוד? כדאי...
קרא עוד »
ינו 25, 2022
מועדון בת מצווה בהרצליה שיעשה לכם זכרון מתוק
עבור נערות יהודיות רבות, הגעה לגיל 12 מהווה אבן דרך משמעותית - בת המצווה שלהן. בהרצליה, עיר חוף יפהפייה...
קרא עוד »
מאי 15, 2023