בר אקטיבי – מקפיץ את הרחבה

אירוח אירוע יכול להיות משימה מרתיעה, אבל אחת הדרכים הטובות ביותר לקחת את האירוע שלך לשלב הבא היא להוסיף בר פעיל למיקס. הוא לא רק מספק לאורחים מרכז חברתי להתאסף בו בזמן שהם נהנים ממשקה, אלא הוא גם יכול לעזור לרומם את האירוע שלכם ולבלוט אותו מהשאר.

הזמינו בר אלכוהול לאירועים >>>

בר פעיל

על ידי יצירת בר שוקק ופעיל, אתה יכול להביא חיים ואנרגיה לאירוע בדרכים ששום דבר אחר לא יכול. הבר יכול להפוך למוקד חברתי, המאפשר לאורחים להתערבב, ליצור קשרים ולהכיר אחד את השני תוך שהם נהנים מחסות. אווירה זו מועילה במיוחד כאשר מנסים לטפח נטוורקינג בין האורחים, במיוחד במסגרות מקצועיות.

כדי להזניק את ההתרחבות של בר פעיל באירוע, חיוני להתייחס תחילה לנושא האירוע, החזון היצירתי והקהל. ידע זה יכול להצביע על סוג המשקאות והבידור הניתנים בבר. לדוגמה, מסיבה עם נושא טרופי עשויה לשלב קוקטיילים עשויים עם מיצי פירות ומעוטרים בפירות, בעוד שאירוע לקהל מתוחכם יותר יכול לכלול מבחר של יינות יוקרתיים ובירות מיוחדות.

פעילות

לאחר שהרכיבו תוכנית בסיסית, שקול להוסיף אלמנטים אינטראקטיביים לסרגל. שיעורי מיקסולוגיה יכולים לבדר אורחים ולהניע את מעמדו של הבר כמרכז פעילות. אפשרות נוספת היא טעימות יין או סקוטש, שבהן האורחים יכולים לנסות משקאות חדשים ויוקרתיים ולפתח שיחה עם אורחים אחרים על הטעמים שהם מריחים וטועמים.

על ידי יצירת בר פעיל באירוע, האורחים יודעים שהם יוכלו ליצור קשרים וליהנות. הבר הופך למוקד, כזה המספק בידור כמו גם כיבוד תוך שהוא משאיר לאורחים חוויה בלתי נשכחת. לכן, אם אתם מתכננים אירוע קרוב, שקול להוסיף בר אקטיבי למיקס כדי באמת להגביר את המשיכה שלו ולמשוך את תשומת הלב של האורחים הפוטנציאליים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גן אירועים במרכז
אנשים רבים, מאסו באולמות הסגורים והם כבר מתכננים את האירוע הבא שלהם בסוג שונה של אירוע כאשר הם מחפשים...
קרא עוד »
פבר 13, 2017
איך לארגן יום הולדת משוגע בטבע?
יש לא מעט דרכים לחגוג ימי הולדת, כשלאחרונה רבים בוחרים לערוך מסיבה בטבע, בין אם החגיגה תתקיים בפארק...
קרא עוד »
מאי 08, 2019
כל הגימיקים שצריך לקראת חתונה או אירוע אחר
בוודאי לא תרצו לסבול ממצב שבו האורחים לא נהנים להיות באירוע שלכם, ולפיכך אתם צריכים לבחון בתבונה את...
קרא עוד »
פבר 05, 2018