ארוחת שף בבית, חוגגים בצורה אחרת

שף שיבשל עבורכם בבית הוא הטרנד האחרון בענף משלוחי המזון. עם שירות זה, תוכלו לקבל ארוחה ביתית של שף מוביל כמו אייל פינקלשטיין במשלוח עד דלת הבית או המשרד. ישנם סוגים רבים ושונים של שפים המציעים שירותים אלו. חלקם מתמחים במטבח הודי בעוד שאחרים מציעים בישול אמריקאי או איטלקי. המחירים משתנים בהתאם לסוג המטבח שהם מציעים ומספר האנשים המוגשים.

ארוחות מפנקות ובריאות אצלכם בבית!

שפים הם יותר מסתם בישול. הם אמנים, בדרנים, ולפעמים אפילו מטפלים. התפקיד שלהם הוא לשמח אנשים בכך שהם גורמים להם להרגיש מיוחדים ושהם חלק ממשהו גדול מהם. השף יספק לכם את הארוחה במטבח מעוצב במיוחד הכולל את כל הכלים הדרושים לבישול. המטבח מצויד בכל דבר, החל מצרכי המזווה ועד מרכיבים מיוחדים וספרי בישול שיעזרו לכם לבשל ארוחות בריאות בבית.

שף עד הבית – כבר לא חלום:

שירות ארוחת שף בבית הוא קונספט חדש שהוכנס לשוק לספק מזון טרי ובריא ללא מאמץ רב. שירות זה מציע חוויה מותאמת אישית ללקוחות. הם יכולים להזמין את המנות האהובות עליהם ממטבחים שונים ולקבל אותם במשלוח לבתיהם. שירות זה מאפשר להם גם לבחור את גודל המנות הרצויות. השף יבשל את האוכל לפי הנחיות ספציפיות שיינתן הלקוח ויבצע את העבודה אצלכם במטבח הביתי!

הצעת נישואין מיוחדת עם ארוחה רומנטית:

ארוחה רומנטית להצעת נישואין היא חלק חשוב בתהליך. אם אתה רוצה להפוך את ההצעה שלך לבלתי נשכחת, זה המקום שבו אתה צריך להתחיל. הצעד הראשון לתכנון ארוחה רומנטית להצעת נישואין הוא להחליט איזה סוג אוכל אתה רוצה להגיש. תוכלו להזמין שף ולהתייעץ אתו על תפריט מפנק במיוחד לארוחה הרומנטית שלכם. השף יגיע עד אליכם ביום שתסגרו וידאג לבשל את הארוחה במטבח שלכם!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד גיטריסט לאירועים ישדרג לכם את האירוע
בעזרתו של גיטריסט לאירוע תהיה לכם האפשרות להפוך את החוויה של הקהל בו להרבה יותר שלמה. הגיטריסט יוכל...
קרא עוד »
ינו 17, 2017
צימרים נקיים לפי שעה
במאה ה-15 הכתה את אירופה מגפת דבר אשר לפי ההערכות השמידה בין שליש לחצי מהאנושות. במאות הבאות סבלה...
קרא עוד »
אוג 27, 2018
בחירת מסעדת הבשרים האידיאלית באילת: מדריך לסועדים
אילת, הידועה בנופיה המדהימים ובמגוון הקולינרי שלה, מציעה מגוון אפשרויות למסעדות בשריות, העונות על...
קרא עוד »
מרץ 19, 2024