ספרים על חג הפסח, מהרו לרכוש ספר לחג

פסח הוא החג היהודי של יציאת מצרים. חוגגים אותו בחג בן שמונה ימים שמתחיל ביום ט"ו בניסן ומסתיים ביום הראשון של סוכות. החג מנציח את הלילה שבו עזבו יהודים מצרים והחלו את מסעם אל החופש. מעבר להיותו חגיגה דתית, חג הפסח הוא גם חג קציר אביב וזמן למפגשים משפחתיים. פסח, או פסח בעברית, הוא אחד החגים החשובים ביהדות. הוא חוגג את החופש מעבדות במצרים העתיקה ומלמד יהודים לזכור את אבותיהם שסבלו כדי שיוכלו לחיות חיים טובים יותר בישראל. ישנם מנהגים רבים ושונים הקשורים לפסח, ביניהם מרק כדורי מצות, קרפלך (כופתאות), גפילטע פיש וצלחות הסדר עם ירקות וביצים קשות.

ספרים מעניינים על פסח:

את חג הפסח חוגגים יהודים ברחבי העולם, וספרים על החג פופולריים. הנה כמה ספרים על חג הפסח הטובים ביותר.

עשר המכות: סיפור יציאת מצרים מאת אלן באס

בספר מאויר יפה זה חוקר בס את עשר המכות שאלוהים הטיל על מצרים כדי לשחרר את בני ישראל מעבדות. היא כוללת היסטוריה קצרה של מצרים העתיקה והסבר על כל מגפה, כמו גם מבט כיצד כל מגפה השפיעה על המצרים בדרכים שונות.

פסח: חגיגה משפחתית מאת דברה וסרמן, בדקו באתר יפה נוף פלדהיים.

אוסף ערוך זה משמש כמדריך למשפחות יהודיות במהלך חגיגת הפסח השנתית שלהן. הוא מציע מתכונים למאכלים מסורתיים כמו כדורי מצה, בורשט וגפילטע פיש; רעיונות למשחקים ופעילויות; תובנות על מנהגים יהודיים; ועצות כיצד להכין צלחת הסדר משלך.

למדו את יציאת מצרים מספר שמות:

ספר שמות מספר את סיפור בריחתם של בני ישראל מעבדות במצרים ומסעם במדבר. זהו אחד הספרים המשמעותיים ביותר בכתבי הקודש היהודיים וכזה שנקרא על ידי יהודים ברחבי העולם במשך מאות שנים. ספר שמות מספר את הסיפור של איך אלוהים הוציא את עמו מעבדות במצרים, דרך מדבר, למקום שבו יוכלו לבנות אומה משלהם. זהו אחד הטקסטים החשובים ביותר של היהדות, המספר כיצד אלוהים הוציא אותם מתחת לשלטון המצרי אל ישראל.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תבחרו מתנה ליולדת?
יולדת המביאה תינוק/ת לעולם עוברת חוויה עצומה ומרגשת, ובמיוחד, כאשר זאת לה הלידה הראשונה. בעת הזאת היא...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
אולמות אירועים ומועדונים לבת מצווה במרכז
כאשר אתם בודקים אולמות אירועים במרכז, אפילו אם זה לאירוע קטן יחסית, כמו בת מצווה, חשוב לבחון היטב גם את...
קרא עוד »
דצמ 27, 2016
חתונות מיוחדות
  רוב החתנות שמתקיימות היום יהיו כאלה אשר אינן ניחנות במקוריות כלל וכלל. הסיבה לכך זה עצם היותן של...
קרא עוד »
אוג 31, 2016