טיפים גדולים עבור אירועים קטנים בתל אביב

אולם אירועים

גם אם אתם לא בקטע של שופוני, או לא התברכתם במאות קרובי משפחה (בקיצור, אשכנזים), או שאין לכם תקציב ענק, אתם עדיין רוצים לחגוג עם היקרים והמקורבים לכם באמת אירוע משמח בחייכם, כמו חתונה, ברית או בר מצווה.

אתם גם רוצים להקל על האורחים ולא לשלוח אותם לחפש בוסתן אי שם בפאתי כביש 4, אז אתם בעניין של מקום שעושה אירועים קטנים בתל אביב.

הרי לכם כמה טיפים חשובים שיעשו לכם סדר בבלגן בזמן שאתם מארגנים את האירוע, כי גם אירועים קטנים מצריכים לא מעט מחשבות, שיקולים וסידורים:

1. קודם כל, אתם צריכים להגדיר עם עצמכם תקציב, כזה שתוכלו לעמוד בו ותהיו מספיק חזקים עם עצמכם לא לסטות ממנו. זה מפתה מאוד פתאום להוסיף סידור פרחים מיוחד או מכונת בועות סבון, אבל אם זה חורג משמעותית מהתקציב, אז, חבל.

  1. דבר שני שאתם צריכים להגדיר הוא את כמות האנשים שאתם רוצים להזמין. אם מדובר בחתונה למשל, אז צריך להיות סגורים על זה שבאמת אף אחד מהצדדים, לא של החתן ולא של הכלה, ייעלב אם לא יוזמנו כל הדודים והדודות הרחוקים שאתם לא מעוניינים בהם.
  2. דבר שלישי שאתם צריכים לחשוב עליו הוא האנשים שאתם מזמינים – איפה הם גרים? האם יהיו להם נוח להגיע למקום שאתם רוצים לקיים בו את האירוע? היתרון שלתל אביב קל יחסית להגיע גם מהצפון וגם מהדרום, אבל מצד שני, קשה למצוא בעיר הזו חניה. אז כדאי לבחון היכן האורחים יוכלו להחנות – האם יש חניון קרוב למסעדה או לאולם שבו תקיימו את האירוע. תתחשבו באורחים שלכם בקטע הזה. אל תבאסו אותם!
  3. חשבו על היום שבו אתם מקיימים את האירוע – האם אתם רוצים להתעלל באורחים ולקיים את האירוע בתחילת השבוע (זול יותר לכם) או לפנק אותם עם אירוע ביום חמישי בערב? ובכלל, חשבו גם על הזמן שבו אתם מקיימים את האירוע, אתם חייבים לעשות אותו בערב או שזו אופציה מבחינתכם גם שישי בצהריים?
  4. עניין לא פחות חשוב הוא הכשרות – זה קריטי לכם שהמקום יהיה כשר כדת משה וישראל או שמתאים לכם לקיים אירוע במקום שפתוח בסופ"ש ואין לו תעודת הכשר? זה אומר שתוכלו להתפרע עם קינוחים שהם לא פרווה!
  5. בהתאם לכמות האנשים שאתם מזמינים, האם יספיק לכם לסגור כמה שולחנות במסעדה או שתרצו אולם פרטי שכולו יעמוד לרשותכם? זאת שאלה שאתם צריכים לברר עם עצמכם. אולם פרטי יאפשר לכם משום היותו פרטי, יותר פרטיות וחופשיות בעת קיום האירוע. אם מדובר באירוע שיש בו גג עד 50 איש, אז כדאי לעשות אותו במסעדה, ולכן שווה לברר האם יש בה חדר פרטי שיוקצה לטובת האירוע.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה כוללת חבילת אטרקציות לבת מצווה
חגיגת בת מצווה היא אבן דרך חשובה עבור בנות יהודיות. כדי להפוך את האירוע למיוחד עוד יותר, חשוב לבחור את...
קרא עוד »
אפר 17, 2023
מתנות לחו"ל – מתנה ישראלית למי שחי בחו"ל
בשנות השישים, שביעים, הרבה מאוד יהודים ברחבי העולם התעניינו במוצרים המיוצרים בישראל. הם ביקשו לרכוש...
קרא עוד »
דצמ 22, 2021
קרוזים – לאיפה כדאי להפליג ומתי?
כל חופשה היא חוויה מענגת, ובמיוחד כך הדבר כשהלוקיישן הוא אניית פאר שמפליגה בין יעד מלהיב אחד לשני....
קרא עוד »
יונ 21, 2016