4 קינוחים מושחתים וסופר טעמים

קינוחים הם הדרך המושלמת לספק את השן המתוקה שלך ולהתמכר לכמה טעמים טעימים. מעוגות ועד גלידות, יש אינספור קינוחים שישאירו לכם חשק לעוד. הנה ארבעה קינוחים מושחתים סופר טעימים שבטוח ישביעו את בלוטות הטעם שלכם:

עוגת לבה שוקולד

עוגת לבה שוקולד היא קינוח שאהוב על רבים. הקינוח הזה עשוי מעוגת שוקולד עם מרכז שוקולד דביק שנוזל החוצה ברגע שחותכים לתוכה. בדרך כלל הוא מוגש חם ומעליו כדור גלידת וניל. השילוב של העוגה החמה והגלידה הקרה פשוט אי אפשר לעמוד בפניו.

כדי להכין את הקינוח הזה, תזדקק לקמח, סוכר, אבקת קקאו, ביצים, חמאה ושוקולד. מערבבים את כל החומרים יחד ויוצקים את הבלילה לרמקינים אישיים. אופים בתנור כ-12-15 דקות ומגישים מיד.

טירמיסו

טירמיסו הוא קינוח איטלקי קלאסי שאוהבים בכל העולם. הקינוח הזה עשוי משכבות של ליידיפינגרס ספוגות בקפה ושכבות בתערובת שמנת של גבינת מסקרפונה, ביצים, סוכר ושמנת. לאחר מכן מפזרים אותו באבקת קקאו ומצננים במקרר לכמה שעות.

כדי להכין את הקינוח הזה, תזדקקו ל-ladyfinger, קפה חזק, גבינת מסקרפונה, ביצים, סוכר, שמנת ואבקת קקאו. טובלים את ה-ladyfingers בקפה ושכבות אותן בצלחת. משטחים את התערובת הקרמית ומפדרים באבקת קקאו. מצננים במקרר כמה שעות לפני ההגשה.

עוגת תותים

עוגת תותים היא קינוח קלאסי המושלם לחודשי הקיץ. הקינוח הזה עשוי מבסקוויט חמאתי ומתקלף, שמעליו תותים ממותקים וקצפת. זה קל ומרענן ומושלם ליום קיץ חם.

קרם ברולה

הקינוח האהוב שעשוי מביצים וקרם. אפשר למצוא אותו בשלל מסעדות שמגישות אוכל צרפתי. אין ספק כי זה אחד הקינוחים האהובים ביותר שקיימים.

>הקליקו לעוד קינוחים באקסטרים

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנת בישול זוגית
היום ניתן לראות יותר ויותר זוגות, אשר מחפשים אחר פעילות זוגית משותפת. כול הזוגות מכירים את הצורך...
קרא עוד »
אוג 05, 2020
אירועים במסעדות בירושלים – לשדרג את האירוע
כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע, הרי שבשלב הראשון עלינו לבחור היכן לערוך אותו. אנחנו יכולים לבחור אולם או...
קרא עוד »
נוב 21, 2019
עוגות לגיל שנה
חגגו את יום ההולדת הראשון של הקטן שלכם עם עוגה מיוחדת! בין אם אתם מחפשים משהו קלאסי או מודרני, יש הרבה...
קרא עוד »
אפר 18, 2023