השכרת אוהל לאירועים

ברוכים הבאים לחברת אוהלי ישראל, המספקת שירותי השכרת אוהל לאירועים מכל הסוגים, לאנשים שהחליטו לקחת את האירוע שלהם צעד אחד קדימה ולהעניק לאורחים חוויה בלתי נשכחת, הרחק ממגבלת הקירות באולם האירועים, בחדרי ההשכרה ואפילו במשרד.

כך, אם אתם מחפשים אוהלים איכותיים ופתרונות אחרים לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון! אנשי המקצוע הינם בעלי ניסיון של שנים רבות ואהבה רבה למקצוע, כך שתמיד ישמחו לסייע לכל לקוח ליצור זיכרונות בלתי נשכחים על ידי יצירת האווירה המושלמת לאירועים שלהם.

השכרת אוהל לאירועים רק אצל המומחים

החברה פועלת במקצועיות רבה כבר משנת 1997, ומאז מלווה ומסייעת ללקוחות רבים בהצלחה רבה בתהליך השכרת אוהל לאירועים הקמתו, ואף התאמת שירותים נלווים לשדרוג השירות והאירוע. כך, הלקוחות נהנים מהבטחת איכות בכל פעם מחדש:

  • הצוות מורכב ממומחים מנוסים בעולמם של האוהלים והאירועים, המבטיחים שכל פרט באירוע שלכם יתבצע ללא דופי. החברה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם כל לקוח כדי להבין את הצרכים וההעדפות הייחודיות שלו, במטרה לספק שירות בהתאמה אישית לכל אחד ואחת.
  • בין אם אתם מארחים חתונה, אירוע חברה או כל סוג אחר של התכנסות, החברה מציעה מגוון רחב של אוהלים וציוד להשכרה. המלאי כולל הכל מאוהלי ענק אשר יכולים להכיל עשרות רבות של אורחים ועד לאוהלים משפחתיים. המקצוענים ישמחו לעזור גם לכם לבחור את הפריטים המושלמים שיתאימו לסגנון ולגודל האירוע. החברה הינה נציגה בלעדית בישראל של חברת 'לוסברגר' הגרמנית וחברת 'וולטר' הצרפתית, הידועות בסטנדרטים אירופאיים מוקפדים בתחום האוהלים.
  • לא רק אוהלים תמצאו, אלא גם ריהוט איכותי ומעוצב לאירועים! מבחר ענק של שולחנות וכיסאות, ערכות בר, ערכות סלון, ריהוט גן, פינות ישיבה, שמשיות ועוד.

בואו לארגן אירוע יוצא מהכלל מכל בחינה

חברת אוהלי ישראל מזמינה אתכם לארגן אירוע יוצא מהכלל, אשר ייזכר לעוד זמן רב קדימה! זה הרגע שלכם לשבור את השגרה ולהציג לאורחים שלכם חווית אירוח ואירוע מושלמת. עם השכרת אוהל לאירועים ושירות מעולה, תוכלו לחגוג בראש שקט ובידיעה שהאירוע שלכם לא רק מיוחד, אלא בלתי נשכח!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שייט לקריביים ב"פיתוי של הים"
"אלור אוף דה סיז", ספינת שעשועים עצומה ומרשימה מזמינה אתכם למסע מרגש - שייט לקריביים, מהחוויות שלא...
קרא עוד »
מאי 23, 2017
כל המיתוסים שמפחידים אתכם על חתונות בחורף
אז מה אתם כבר יודעים על חתונה בחורף? לפניכם, מספר מיתוסים פופולארים (ולא ממש בצדק), על החתונות בחודשים...
קרא עוד »
מרץ 31, 2020
הזמנת כריכים לאירועים
אנו יודעים שתכנון האירוע שלכם לוקח הרבה זמן ואנרגיה, ואנחנו כאן כדי לגרום לכם לעשות אותו כמו שצריך. עם...
קרא עוד »
אוק 01, 2020