צלחות מתכלות, לא תאמינו ממה הן עשויות

קנה סוכר הוא משאב מתחדש. זהו מוצר בר קיימא שניתן לגדלו במשך עשורים רבים ללא שימוש בדשנים כימיים. אנו משתמשים בקנה סוכר במשך זמן רב להכנת צלחות. אבל, כעת המגמה משתנה והשימוש בקני סוכר בייצור צלחות הולך וגדל. אחת הסיבות היא שהצלחות הללו זולות בהרבה משאר סוגי הצלחות. 

צלחות מתכלות בריאות יותר וטובות לסביבה 

חלק זה עוסק בצלחות המתכלות מקנה סוכר של Green Israel. אלה עשויים מקנה סוכר וניתן להשתמש בהם לאורך זמן. אנחנו יכולים לעשות זאת על ידי גידול יבולים מתכלים ולהשתמש בהם בבתים שלנו. צלחות עשויות פלסטיק. הם גם חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. אבל הם לא עמידים כמו שאנחנו חושבים. הפלסטיק עלול להתפרק לחתיכות קטנות יותר, מה שעלול להזיק לנו ולסביבה שלנו. לצלחות המתכלות יש פוטנציאל לעזור להפחית את כמות פסולת הפלסטיק בעולם על ידי מתן פתרון לבעיה זו. צלחות העשויות מחומרים מתכלים הופכים פופולריים יותר ויותר. בעוד שרוב האנשים עדיין מודאגים מההשפעה הסביבתית, הם מודאגים גם מההשפעה הבריאותית.

קני סוכר במקום פלסטיק

צלחות מתכלות באתר גרין ישראל תמיד עדיפות. הרי פלטות הפלסטיק בהן אנו משתמשים כיום עשויות מפוליאתילן ובעלות רמת רעילות גבוהה מאוד. הם עלולים לגרום נזק חמור לגופנו הם עדיין מכילים כימיקלים מזיקים כמו BPA, פתלטים ו-BPS (ביספנול A) שיכולים להשפיע על בריאותנו בצורה כזו או אחרת. תעשיית הפלסטיק מנסה למצוא פתרון לבעיה זו כבר מספר שנים אך אין עדיין פתרון מובהק. לעומת זאת צלחות מתכלות כוללות חומרים ירוקים וצמחיים כמו קני סוכר בלבד. אם כן, בעזרת צלחות מתכלות נוכל לצמצם את השימוש בפלסטיק ובחומרים מזיקים אחרים. אין ספק שזה פתרון חדשני, נהדר ויעיל יותר. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מארזי מתנה ללקוחות, כיף לתת ותענוג לקבל
מארזי מתנה ללקוחות ניתנים בקופסה עם מכסה המכילה מספר פריטים הקשורים בדרך כלל לנושא אחד. קופסאות מתנה...
קרא עוד »
מאי 09, 2023
חתונה בים – למי זה מתאים
מעטים יחלקו על כך כי אין דבר יותר יפה מאשר הים שבו אנחנו חיים והעניין שאי אפשר להתעלם ממנו הוא כי...
קרא עוד »
נוב 02, 2018
יאכטות להשכרה למסיבות
אין ספק בכלל כי יאכטות להשכרה אשר נבחרות בעבור מסיבה אקראית צפויות להיות אופציה מעולה. הרי יאכטות...
קרא עוד »
נוב 27, 2017