אטרקציות לילדים ברחבי הארץ

אטרקציות לילדים

כשאנחנו היינו ילדים, בימי שישי-שבת כשההורים רצו לעשות איתנו משהו שלא יהיה לנו משעמם, לא היה להם פשוט למצוא אטרקציות שיגרמו לנו הנאה, אך ברוב המקרים הם מצאו בכל פעם משהו אחר. פעם קולנוע, פעם תיאטרון, ים, בריכה, טיולים בטבע, משחקים בבית. דברים שאנחנו זוכרים עד היום כרגעים מאוד מאושרים.

היום היצע האטרקציות לילדים הוא כל כך גדול, שהורים לא צריכים לחשוש שלא יהיה להם מה להציע לילדים אלא להיפך, הם צריכים לחשוש מכך שהבחירה היא כל כך גדולה, שלא ישכחו בכל פעם לקחת את הילדים למשהו אחר.

לפני שנציג כאן כמה אפשרויות של אטרקציות לילדים, נספר על כמה כלים שיכולים לעזור בבחירה וכיצד רצוי לבחור לאן לקחת את הילדים בשישי-שבת. הכלים שעומדים בפני ההורים, נמצאים כמובן באינטרנט. אפשר למצוא אינספור אתרים שמציעים הצעות ורעיונות לאטרקציות שונות לבילוי עם ילדים בכל רחבי הארץ. אותם אתרים מציעים מידע רב על אטרקציות, שעות פתיחה, דרכי הגעה וכן בחלק גדול מהאתרים יש גם קופונים להנחות עבור אותן אטרקציות.

אילו אטרקציות מוצעות לילדים

אפשר למצוא שורה של אטרקציות בהן ילדים יכולים ליהנות. ראשית, אפשר למצוא אטרקציות מהסוג של משחקים, כמו ג'ימבורי, משחקיות, פיינטבול, ועוד מגוון משחקים שמתאימים לילדים בגילאים שונים ועוזרים להם להוציא מרץ.

שנית, אפשר למצוא אטרקציות בדמות תיאטרון ילדים, סרטים, הופעות מוזיקה לילדים (מופעי ג'אז, קלאסי ועוד), סדנאות יצירה של יום אחד, ועוד אטרקציות שמיועדות להוציא מהילדים את הצד האומנותי שבהם.

שלוש, אטרקציות שקשורות לטבע, טיולים במסלולים ובשבילים, צפרות, קמפינג בשטח, ביקורים באתרים היסטוריים ועוד. חלק מהאטרקציות האלו מתאימות לילדים בוגרים, קרי מעל גיל 8-9, חלק מתאימים גם לילדים קטנים יותר.

כיצד בוחרים אטרקציות לילדים

הנקודה הראשונה שיש לבחון זה גיל הילדים ומה הגיל המתאים לאטרקציה, בדרך כלל לכל אטרקציה יש את הגילאים המתאימים לה.

הנקודה השנייה, המיקום של האטרקציה, מוטב שהאטרקציות לא יהיו רחוקות יתר מדי מהבית בשביל שנוכל לחזור בכל שלב שנרצה.

נקודה שלישית, חשוב שהאטרקציות יהיו פעילות בשעות נוחות ומתאימות לנו, הן בשישי וכמובן בשבת.

נקודה רביעית, מוטב לבחור באטרקציות שקרובות אחת לשנייה, כך אם אחת לא מהנה ובלתי אפשרי להגיע אליה, נוכל תמיד לבחור באטרקציה אחרת.

נקודה חמישית, עלויות, נבחר באטרקציות שמחירן סביר, עלינו לקחת בחשבון שאנחנו גם צריכים לקנות אוכל ושתייה לילד, לשלם דלק, במילים אחרות, אטרקציות לילדים זה לא דבר זול.

 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אירוע חברה – כדאי להשקיע
הכתבה הבאה מספרת לנו איך אירוע חברה יכול להיות הדבר הכי מרגש בעולם ואיך אירוע חברה יכול להיות הכי...
קרא עוד »
אוק 28, 2018
איך לחגוג בת מצווה מהסרטים?
מאמר זה עוסק בחגיגת התבגרותה של ילדה יהודייה. זהו אירוע חשוב בחייה של ילדה וזהו גם אירוע חשוב בחיי...
קרא עוד »
מרץ 18, 2023
הבת מצווש מתקרבת, אלו הדברים שכדאי לשים לב
מסיבת בת מצווה זהו אירוע מרגש במיוחד. הילדה סוף סוף חוגגת את יום הגיעה למצוות וזהו היום אשר בו היא...
קרא עוד »
ספט 01, 2019