כיפות לחתונה, איך בוחרים מתאים?

כשאנחנו הולכים לאירועים כמו חתונות, רבים מאיתנו לא יכולים לחכות לראות מה יהיה הטרנד שבני הזוג בחרו להעניק לאורחים שלהם במתנה. לאחרונה בני זוג רוצים להעניק מזכרות טרנדיות לאורחים, שיהיו גם שימושיות, ככה שגם אחרי האירוע האורחים יוכלו להשתמש בו וגם להנות ממנו שוב ושוב. כיפות לחתונה הן בדיוק סוג זה של גימיק. בלי שאלה, כיפות חתונה עושות הבדל עצום בין אירוע שנשכח במהירות לבין אירוע שנשאר במוחם של אנשים לאורך זמן. כיפות החתונה הן בהחלט אלו שנשמור לאורך זמן ונשמח להשתמש שוב ושוב. כמו כן, כאשר הזוג המאושר מחלק כיפות בחתונה, זה גורם למוזמנים ולאורחים להרגיש קרובים ומאוחדים יותר.

למה בכלל לשים כיפה?

כולנו יודעים שהכיפה היא החלק החשוב ביותר בדת היהודית. לא רק חרדים ודתיים חובשים כיפות על ראשם, אלא חילונים חובשים אותן גם בחגים ובאירועים מיוחדים אחרים. כיפות לחתונה הן אלו המזוהות ביותר עם החילונים מכיוון שהן לרוב לבנות ועליהן הדפסים. תוכלו למצוא אותם בכל חתונה, לרוב עם שמות הזוג המאושר או מכתב תודה לאורחים. באמצעות כיפות מודפסות תוכלו ליצור אווירה יהודית ייחודית ומושלמת ולדאוג שהאירוע יהיה שמח ומקרב כאחד.

בחירת כיפות לחתונה ואירועים אחרים

חשוב לזכור כי כיפות משקפות את סוג האירוע בו אנו נמצאים. אם מדובר באירוע משמח, כמו חתונה, הכיפות לרוב לבנים ועשויים מבד מבריק ומהודר. לפעמים משתמשים בצבעי זהב, כסף וארגמן לתפירת הכיפות, וניתן לתפור או להדפיס שמות, ברכות ואפילו תמונות על הכיפה עצמה. כיום ניתן להזמין כיפות עם הדפסים וכתוביות מקוריות לכל אירוע, חתונה או בר מצווה, להתאים את גודל הכיפה לילדים או מבוגרים, ולשמח את האורחים שלכם עם גימיק מקורי, ייחודי ומקרב לבבות. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אמן חושים לאירוע פרטי בלתי נשכח
מתכננים אירוע פרטי חשוב כמו יום הולדת 60 לאבא? או שאולי מדובר על יום הולדת לאמא? על יום הנישואים ה25...
קרא עוד »
אוג 07, 2018
שי לחג לעובדים – אל תבזבזו הזדמנות לדאוג לעובדים שלך
אין הרבה בעלי עסקים שחושבים שהעובדים שלהם לא ראויים לקבל מתנה, לפחות לפני חג. העובדים, ולא ממש משנה...
קרא עוד »
אוק 27, 2019
מדוע כדאי לבחור בקוסם ליום הולדת:
יום ההולדת של הילד שלך מתקרב ואת כמו אמא טובה רוצה את הטוב ביותר עבורו! הילד חולם על יום ההולדת שלו כבר...
קרא עוד »
נוב 08, 2016