ימי גיבוש – למה דווקא בקפריסין?

ימי גיבוש וכיף הם חלק בלתי נפרד השנה ואפילו החודש של ארגונים רבים. בדרך כלל ארגונים גדולים יוכלו לדאוג לימי גיבוש ואפילו נופש חברה בתקציבים גדולים יותר אך כיום גם עסקים קטנים נוטים להשקיע בימי גיבוש, ימי הדרכה וימי כיף לעובדים. לכל אחד מאלה מטרות שונות לארגון ולבעלי הארגון ויכולים להשפיע בצורה שונה על העובדים. כאשר מדובר על ימי גיבוש בקפריסין עם קפריזה למשל, הרי שלא כל בית עסק יוכל לאפשר זאת מבחינה כלכלית אולם אלה שכן יכולים לעשות זאת יכולים להרוויח משמעותית.

ההתחשבות של הארגון בעובדים שלו:

בשלב כלשהו, ככל שהעסק צומח והפאן הכלכלי הופך להיות משני לעומת גיבוש צוות עובדים ברמה הגבוהה ביותר, צוות מחויב ואיכותי שגם ירצה לשמור על מקום העבודה שלו וגם לספק תוצאות בשטח ולא להקטין ראש. כדי להגיע לצוות שכזה חשוב יהיה לערוך מפעם לפעם נופש חברה או ימי גיבוש מכובדים בהובלת Kapriza. לאלה עשויים להיות מטרות שונות כמו יצירת אווירה מגובשת בין העובדים, שבירת הקרח מהיום יום הלחוץ בחברה ויצירת חוויות משותפות וניקוי ראש, יצירת אווירה מיוחדת בין העובדים ובמקום העבודה מה שמגדיל את הביטחון של העובדים בארגון ובסביבת העבודה לצד עובדים אחרים בארגון כמובן.

מדוע דווקא בקפריסין?

האי השכן שלנו מלא בהפתעות טובות. לצד חופי ים זהובים ונקיים יותר ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות מלהיבות כמו פארקי מים, מתחמי קניות מפוארים ומסלולי טיול מיוחדים גם ברגל וגם בג'יפים. במילים אחרות תמיד יש מה לעשות ומכיוון שעדיין מדובר בחו"ל על אף הקרבה למדינת ישראל, העובדים שלכם יוכלו ליהנות ולהעריך את החופשה הנהדרת. יתרה מכך תוכלו לנצל את ימי הגיבוש הללו גם להדרכות והכשרות מקצועיות, טיפוח מנהלים ועוד. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הגברה למסיבות טבע
מערכת הגברה היא מערכת המגבירה את הסאונד לרמה גבוהה יותר. הצליל יכול להיות מועבר בדרכים רבות ושונות,...
קרא עוד »
אוק 31, 2022
כמה באמת עולה מצלמות אבטחה לאירועים?
המחירים משתנים בין מצלמה למצלמה, בהתאם לפונקציות ולאיכות. מצלמות אבטחה לבטיחות אירועים  אנו עובדים...
קרא עוד »
ספט 26, 2020
אופציית בילוי אלטרנטיבית – מופע תיפוף רחוב
אתם תמיד מנסים לחדש עם הדרך שבה אתם מבלים עם הקרובים אליכם? דעו לכם שאתם יכולים לנסות מחדש שוודאי...
קרא עוד »
מרץ 02, 2017